Dia 30 de març de 2015:

Jornada de Portes Obertes a l'IES M. Àngels Cardona per als alumnes i les seves famílies.

• De les 19h a les 20h: Visita a les instal·lacions
• A les 20h: Reunió informativa per a pares i mares

Mentrestant, els alumnes -acompanyats de professorat del centre- podran fer activitats per la zona esportiva.

Llibret 6è Primària

Circular informativa
Categoria per a continguts de tots els col·lectius

Un any més, 186 alumnes de 3r i 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat de l'IES Josep M. Quadrado i de l'IES M. Àngels Cardona de Ciutadella, ens hem reunit al teatre de l'IES Josep M. Quadrado per a participar en les proves Cangur de matemàtiques. Aquest any, per primera vegada, hi ha participat un alumne de 6è de primària, ja que les proves s'han convocat com a novetat per alumnes de 5è i 6è de primària.

cangur2015_1

Llegeix més...

talia2013Recull de Premis Talia

Premis Talia 2013 (primera part)

Premis Talia 2013 (segona part)

Premis Talia 2012 (primera part)

Premis Talia 2012 (segona part)

Categoria per a continguts de tots els col·lectius

Els alumnes de 2n curs del CFGS d'Administració i finances presenten els seus plans d'empresa.

IMG_1078_web

LOGOpetit_1

A l'Asamblea general de l'Apima celebrada el dia 15 d'octubre de 2014 a les 20:00 h

S'acorden els següents càrrecs i s'aprova per assentiment de tots els assistents:

- Presidenta: Rosa Mª Girona Gázquez

- Secretaria: Marga Coll Coll

- Tresorera: Mari Cursach Pons

- Vocals:

• Mariana Rotger López
  • Xisco Marquet Florit
  • Raquel Pericás Negrete
  • Jesus Enrich Pons
  • Manel Ojea Sáncez
  • Biel de la Fuente Mercadal
  • Martí Vera Jaume
  • Tomeu Mercadal Triay
  • Maria Rotger Genestar
  • Juan Jesus Bosch Mares
  • Yola Torrent Bagur

Així mateix es comunica que les reunions de la junta de l'AMPA es fan cada primer Dimarts de mes a les 20:00h i que són obertes a tots els que hi vulguin participar.

També volem agrair la bona feina realitzada a les persones que per motius diversos no formen ja part de la nostra AMPA: Carme de les Heras Martínez, Antònia Carbonell Llabrés i Sílvia Seranova Pons. GRACIES.

Categoria per a continguts de tots els col·lectius
A proposta de la Comissió de Medi Ambient, l’Institut va organitzar una sembra d’arbres el passat dimarts dia 24 de febrer. Els 4 grups de 1r d’ESO van sembrar 6 arbres de diferents espècies (2 moreres, 2 mèlies i 2 lledoners) a la zona situada entre l’edifici nou i l’aparcament dels professors. Amb aquesta actuació hem volgut fer més agradable aquesta zona i un poc d’ombra als mesos més calorosos. Cada grup de primer curs va adoptar un arbre i va ajudar a sembrar-lo. A partir d’ara, s’encarregarà de cuidar-lo, regant-lo i mantenint-lo en bones condicions, col·laborant així a crear un espai que faciliti una bona relació entre tots, en un entorn més verd i saludable.

rosergomilaRoser Gomila Enrich, de Ciutadella i estudiant de 2n de batxillerat de Ciències a l’Institut Maria Àngels Cardona, ha guanyat el tercer premi de la X Olimpíada de Biologia 2015.

La prova es va realitzar a la seu de la UIB a Alaior el dia 8 de febrer de 2015. El primer premi ha estat per Francisco R. Jimenez Trinidad de l' IES Cap de Llevant (Maó) i el segon premi per a Martina Quetglas Barea de l' IES Mossèn Alcover (Manacor).

El premi de la fase autonòmica ha estat una matrícula gratuïta per al primer curs d’estudis universitaris a la UIB per al curs 2015-16 i un val de 150 euros per a l’adquisició de material didàctic. A més, aquesta victòria li ha permès accedir a la fase nacional que tindrà lloc a Lleó del 12 al 16 de març de 2015, i a la qual assistirà amb els altres dos classificats i un representant de la UIB.

Esperam que tengui molta sort!

Categoria per a continguts de tots els col·lectius
El passat 25 de febrer va tenir lloc l'acte de lliurament de Premis a l'Alumnat d'Educació Secundària Obligatòria corresponents al curs 2013-2014.

Les alumnes premiades són: Júlia Capó Pons, Neus Florit Mir, Eva Sanz Pons i Claudia Peña Huerta.

Na Júlia ha cursat l'ESO al CC Nostra Senyora de la Consolació i les altres tres ho han fet al nostre centre. Actualment estan cursant 1r de batxillerat al nostre centre.

Enhorabona a totes elles!!

alumnes_ESO

Comunicat vaga família