Dia 11 de desembre de 2014 va quedar constituït el nou Consell Escolar de l'IES M. Àngels Cardona.

Els representants són els següents:

President

Joan Lluís Pons Marqués

Cap d’Estudis

Sebastià Mercadal Moll

Secretària

Caterina Moll Benejam

Representant de l’APIMA

Margarida Coll Coll

Representant de l’Ajuntament

Auxilidora Pons Sabater

(suplent Joana Febrer Vera)

Representant de les Assoc. Empresarials

Catalina Hernández Traid

Representants del professorat

Andreu Genestar Femenias

Josep Coll Bosch

Tona Cavaller Marqués

M. Pilar Hidalgo Anta

Sara Monserrat Bagur

Manel Mascaró Talaya

Representants dels pares i mares

Francisca Coll Bosch

Catalina Auxili Pons Seguí

Representants dels alumnes

Antonela Castro Resabala

Matias Sanandrés Capó

Federico Caprari (representant Associació Alumnes)

Representant del PAS: (personal d'Administració i Serveis)

Sebastià Servera Moll

Categoria per a continguts de tots els col·lectius
Dijous 18 de desembre a les 20 h tindrà lloc una reunió amb representants d'empreses interessades per informar sobre el funcionament del mòdul professional de "Formació en centres de treball" que han de realitzar els alumnes del nostre centre una vegada superats tots els mòduls del cicle i també tractar la FP Dual.

Categoria per a continguts de tots els col·lectius
Dimecres 17 de desembre a les 20 h tindrà lloc la reunió amb famílies d'alumnes de Formació Professional (cicles formatius i FP Bàsica) per tractar els resultats de la 1a avaluació i el funcionament del grup.

Categoria per a continguts de tots els col·lectius

Com cada any seguim treballant per fer de les nostres aules un espai net, sostenible i agradable. Aquests són els primers resultats de l'Aula Acollidora corresponents als mesos d'octubre i novembre. Gràcies a tots per la vostra col·laboració.

Resultats octubre-novembre 2014

Categoria per a continguts de tots els col·lectius

El proper dimarts dia 2 de desembre a les 14.05 h a l'aula B3 tindrà lloc una reunió informativa per a l'alumnat que ha de cursar el mòdul de Formació en centres de treball de grau mitjà.

Més informació

Votacions de pares i mares: Dilluns 1 de desembre 2014 de les 19.30 h a les 21.00 h.

Més informació

Continuau col·laborant! Entre tots aconseguirem reciclar els nostres residus i ajudar, a la vegada, als fillets i filletes que més ho necessiten. Gràcies a tots!

taps_solidaris

Categoria per a continguts de tots els col·lectius

El passat dimecres dia 29 d'octubre vam fer una recollida dels residus generats durant el matí al pati de l'institut, tan a les papereres com a terra, i els vam dipositar en mig del claustre de l'institut. A més, vam fer una simulació dels residus que entre tots produïm en una setmana al nostre institut.

Collage_petita

En sortir al segon pati, alumnes i professors vam quedar sorpresos en trobar-nos la gran muntanya de deixalles que s'havien recollit. A tots se'ns va fer evident la gran quantitat de residus que generam diàriament. Creus que entre tots ho podríem millorar? T'apuntes a reduir els teus residus?

fems_1_dia_petita

Llegeix més...
poster_salavert
Categoria per a continguts de tots els col·lectius

¿Qué hacer si mi hijo adolescente consume drogas?

Page 1 / 18 (1 - 10 of 180 Total) Next Page Last Page