Dilluns, 17 Febrer 2020 13:00

Taller d'escriptura

Aprenent a escriure, aprenent a viure.

Avui, als grups de 2n d'ESO.

Taller d'escriptura Coca-Cola.

taller coca cola

Dilluns, 17 Febrer 2020 12:37

Concurs empreses simulades

Els alumnes de segon de grau mitjà de Gestió Administrativa han guanyat el Concurs de presentació d'empreses simulades. El premi és un xec per valor de 100.000€ (virtuals) que seran directament ingressats al compte corrent de l’empresa MenorCamp, SCoopS.

empresa aula

Dimecres, 12 Febrer 2020 19:49

Visita a la Fira de la Ciència

Avui els nostres alumnes de 1r d'ESO han visitat la Fira de la Ciència

fira ciencia II

fira ciencia

Darrera modificació el Dimecres, 12 Febrer 2020 19:52
Dimecres, 12 Febrer 2020 19:34

Visita a l'Oficina d'Informació Turística

Els grups de 1 ESO van fer una activitat sobre Ciutadella. Vàrem anar a L’oficina d’informació Turística a demanar informació en anglès sobre diferents aspectes de la nostra ciutat. Amb aquesta informació després els alumnes van realitzar pósters. La idea era que el personal de l'Oficina de Turisme triés els que els semblaven millors per penjar-los allà. Hem d'agrair la seva feina seriosa i desinteressada. Finalment, en van triar quatre. Aquests són els guanyadors:

oficina turisme

oficina turisme II

Darrera modificació el Dimecres, 12 Febrer 2020 19:39
Dissabte, 08 Febrer 2020 09:58

Visita a la bodega de Binifadet

Els alumnes de 1r i 2n de servei en restauració i els de Direcció de cuina han visitat la bodega Binifadet, on han pogut veure tot el procés. Des de la preparació del terreny al tast dels vins.

Una experiència molt bona.

binifadet III

binifadet II

binifadet IV

Dimecres, 05 Febrer 2020 13:33

Fira Horeca

Ahir els alumnes de 2n de Cuina, 2n de Serveis de GM i els de 1r de Direcció en Cuina de GS, juntament amb quatre professors dels cicles, vàrem visitar la fira Horeca ( Hotels, restaurants i cafeteries) que té lloc al Palma Arena els dies 3, 4 i 5 de febrer. El departament d'hoteleria i Turisme vam participar a la fira amb un estand compartit amb l'IES Josep Maria Quadrado. Allà els alumnes oferien als visitants unes piruletes de cafè i xocolata, esferificacions de iogurt i mojitos. Va ser una experiència molt enriquidora i profitosa per a tothom.

horeca V

horeca IV