Divendres, 22 Novembre 2019 11:27

Cúpules de Leonardo

Durant aquesta setmana i la que ve, els alumnes treballaran la geometria treballant en equip cosntruïnt cúpules de Leonardo.

UNADJUSTEDNONRAW thumb 11c9

UNADJUSTEDNONRAW thumb 11d1

Dimecres, 13 Novembre 2019 21:03

Resultats dia de la fruita

La Comissió de Convivència i Coeducació del nostre centre va convocar tot l’alumnat d’ESO a superar un repte el passat dia 12 de novembre: el DIA DE LA FRUITA. Aquesta acció s’emmarca dins el projecte d’Aula acollidora.
Aquí teniu la relació dels grups, amb el tant per cent d’alumnat que duien fruita i quants punts extraordinaris sumaran al recompte general d’Aula acollidora.
Hi va haver una bona participació. Menjar fruita ha resultat doblement beneficiós per tothom! Enhorabona a tots els grups!!

Dia de la fruita resultats

Diumenge, 10 Novembre 2019 19:58

Dia de la fruita

dia de la fruita

Aquesta setmana els alumnes de Direcció de cuina han elaborat un menú tradicional adaptat al segle XXI als periodistes londinencs per fomentar Menorca Capital gastronòmica.
La degustació a tingut lloc a la escola de cuina Mimo de Londres.
Ha estat una experiència inoblidable i un plaer aportar un granet d'arena per a la nostre illa de Menorca.
london cuina 4
london cuina 3
london cuina 2

Ahir el nostres alumnes Ruth Álvarez, Cristòfol Bosch, Aina Fernández, Marina Genestar, Natàlia Marqués, Neus Marquet, Ana M. Martínez, Roger Mayans, Caterina Moll i Jordi Pons varen ser reconeguts per la Conselleria d’Educació pel mèrit a l’esforç personal i al rendiment acadèmic excel·lent. Estam molt orgullosos de vosaltres!

premis

premis 2

Dimarts, 29 Octubre 2019 17:04

Certificació AENOR

Avui matí hem rebut la visita del director general i el cap de departament de FP, Antoni Baos i Jaume Rigo i de la directora de l’IQPIB, Glòria Escudero. En han lliurat la certificació AENOR de qualitat. Gràcies per la visita.

IMG 20191029 WA0007IMG 20191029 WA0009IMG 20191029 WA0006IMG 1851

Pàgina 1 de 53