Divendres, 11 Març 2016 13:47

Proves d'accés a cicles formatius de grau mitjà 2016

Matrícula: del 5 al 20 d'abril, ambdós inclosos. Les sol·licituds s'han de presentar en la secretaria del centre on es vol realitzar la prova.

Data de realització de la prova: 9 i 10 de maig

Centres on es fa la prova d'accés a grau mitjà a Menorca:

• IES M. Àngels Cardona (Ciutadella)
  • IES Josep Miquel Guàrdia (Alaior)

Llista provisional d'admesos i exclosos, 22 de maig

Llista definitiva d'admesos i exclosos, 29 d'abril

Dimecres, 27 abril 2016 12:56

Sant Jordi a l'Institut

El passat divendres dia 22 d'abril vam celebrar el dia de Sant Jordi de manera especial, així com ja és costum al centre.
Els alumnes de 3r d'ESO, amb l'ajuda dels seus tutors, van preparar un berenar solidari i un mercat de coses de segona mà, els beneficis dels quals es van donar a l'associació ASPANOB.

Dimarts, 26 abril 2016 11:24

Procés d'adscripció 1r ESO curs 2016-2017

• Llistes provisionals d'admesos: 10 de maig
  • Reclamacions: 10, 11 i 12 de maig
  • Resolució de reclamacions: 13 de maig
  • Llistes definitives: 18 de maig

Dimarts, 12 abril 2016 13:38

Xalapatis

Els alumnes de 2n de TAAFE de l'IES CAP DE LLEVANT actualment es troben en el tram final del cicle formatiu exercint el mòdul professional de Formació en un Centre de Treball (FCT), el qual es el darrer que cal superar per obtenir la titulació professional de TÈCNIC SUPERIOR ACTIVITATS FISIQUES I ESPORTIVES.

Part del contingut consisteix en la realització d’un programa anomenat XALAPATIS, orientat i assessorat per el professor tutor de FCT del seu centre educatiu, i també els tutor(s) representant(s) de l’Ajuntament de Ciutadella com  empresa col·laboradora del centre.

Es una iniciativa de l’ajuntament que forma part del programa Eduquem amb l’Esport, el qual, entre altres, te la intenció de fomentar els hàbits saludables dels escolars.

El XALAPATIS, concretament, va adreçat principalment als joves de 1r i 2n d’ESO per incrementar la participació en activitats físiques i esportives en els primers patis del tercer trimestre en el propis centres educatius. També, pretén emprar aquestes pràctiques per a la difusió i educació en valors, millorar la convivència i per a l’adquisició d`hàbits saludables.

xalapatis

Dimarts, 31 Març 2015 13:47

Proves lliures de Cicles Formatius 2016

Inscripció per fer les proves: 3 - 17 de març

Relació provisional de persones inscrites: 18 de març

Reclamacions: 18, 21 i 22 de març

Relació definitiva de persones inscrites: 23 de març

Calendari proves: ADG21, HOT21, HOT22 i HOT34

Dins el cicle de conferències (re)Pensar Menorca, organitzat pel Diari Menorca amb motiu del seu 75è aniversari, s'ha programat pel dijous dia 14 la ponència de Marcos Martín, al Cercle Artístic de Ciutadella.

Marcos Martín és emprenedor, president i co-fundador de BIO E Resources i de Menorca Millennials, una exitosa experència empresarial que va començar l'estiu passat amb start-ups i inversors procedents de tot el món.

(Font: Diari Menorca SA)marcosmartin

Darrera modificació el Dimarts, 12 abril 2016 14:22
Dilluns, 11 abril 2016 11:55

Comunicat a les famílies: Vaga d'alumnes