Dijous, 18 Gener 2018 10:25

El testimoni de Vanessa Canals

Els alumnes de tots els grups de 2n d'ESO en l'assignatura de català van llegir Fora de mi, de l'escriptora Sharon Draper. La protagonista d'aquesta novel·la és na Melody, una filleta que neix amb una paràlisi cerebral i al llarg de la història es descobreix com és la seva vida i com va superant les discapacitats que esdevenen de la seva lesió. Com a activitat per reforçar els continguts de la lectura dia 12 de gener vam convidar na Vanessa Canals, cega des del naixement. Els alumnes havien preparat una entrevista per saber com viu una persona amb una discapacitat física com és la ceguesa i que ens explicàs com ha estat la seva integració en la societat.

2n A

Comunicat de l’Apima de l’IES Maria Àngels Cardona:

Posicionament respecte el futur decret de guarderies assistencials

El passat 12 de desembre, a través del seu president, Martí Vera, la junta de l’Apima de l’IES Maria Àngels Cardona va adreçar una carta a la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, on li se li demanava aturar el decret de guarderies assistencials i que promogués en el seu govern una solució al problema de la regulació de l’educació de 0 a 3 anys. A l’Apima no questionam el problema que suposa l’existència de centres que atenen a aquest infants amb només una llicència municipal i sense unes condicions mínimes. Però, com que consideram que l’educació d’aquesta etapa ha de ser educativa i no només assistencial, consideram el decret com un entrebanc per avançar cap a la consolidació social i pressupostària del nostre model d’escoletes. També pensam que la mesura generarà una situació de desigualtat entre els fillets promoguda per la Conselleria de Benestar Social.

Com moltes altres entitats menorquines, a la carta també li demanam que vengui a Menorca per parlar de la problemàtica i de les possibles solucions.

La Junta Directiva

L’ IES M Àngels Cardona participarà en el 2n Concurs Nacional d'Escoles de Cuina Protur Chef, que aquesta edició ha superat amb escreix els objectius que s'havia marcat l'organització en duplicar el nombre d'alumnes inscrits. En total, s’han registrat 42 alumnes d'escoles d'hostaleria que pertanyen a onze comunitats autònomes diferents.

ganadores Protur Chef 2017

Dilluns, 08 Gener 2018 22:20

Gràcies per la vostra solidaritat!

TAPS SOLIDARIS 1rTrimestre 201718

Darrera modificació el Dilluns, 08 Gener 2018 22:28
Dilluns, 18 Desembre 2017 11:45

Bon Nadal!

Darrera modificació el Divendres, 22 Desembre 2017 06:34
Dijous, 21 Desembre 2017 18:31

cream una ONG

Els alumnes d’Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial de 4t d’ESO ens hem engrescat a participar en el projecte educatiu ICAPE, en l’especialitat de Joves Emprenedors Socials, en el qual cream i gestionam la nostra pròpia ONG. Després d’un parell de mesos de feina, ja tenim la Unió d’Alumnes Solidaris (UAS) creada, i estem preparats i il·lusionats per començar a organitzar activitats per finançar el projecte de construcció d’una escola a l'Índia (Dodagatta), gràcies a la coordinació amb la Fundació Vicenç Ferrer.

Foto grup

Darrera modificació el Dijous, 21 Desembre 2017 18:47