Dimecres, 30 Novembre 2016 13:24

Balearskills 2016

Balearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es realitza a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a partir de proves pràctiques.

Com a representats del nostre centre el passat dimecres 16 de novembre van participar 4 alumnes de grau mitjà que van partir amb els seus tutors.

La guanyadora de Cuina i gastronomia va ser la nostra alumna Cristina Llorens Mesquida, el guanyador d'Electromecànica de vehicles automòbils va ser el nostre alumne Carlos Pérez Bossavy i en la categoria de Serveis en restauració el nostre representant Karim Doudouh Martínez va quedar en segon lloc. Enhorabona a tots i ara a preparar-se per SpainSkill.

guanyadors skills

Darrera modificació el Divendres, 02 Desembre 2016 10:37
Dijous, 24 Novembre 2016 13:53

Resultats de les Eleccions al Consell Escolar 2016

Professorat:

• Catalina Rigo Pons
  • Esperança Guaita Borràs
  • Joan Francisco Camps Serra

Pares / mares:

• Eulalia Juaneda Camps

Alumnat:

• Iris Rayo Torrens

El nou Consell Escolar quedarà constituït a partir de dia 1 de desembre de 2016.

Dijous, 24 Novembre 2016 11:14

Assemblea APIMA IES M. Àngels Cardona

Convidam a les famílies a prendre part en l'assemblea de pares i mares d'alumnes del present curs que tindrà lloc al menjador del centre dia 30/11/2016, a les 19.30 h en primera convocatòria i a les 20.00 h en segona convocatòria.

JUNTA APIMA IES M. ÀNGELS CARDONA

Convocatòria

El 25 de novembre es celebra el Dia Internacional contra la Violència de Gènere.

Darrera modificació el Dijous, 24 Novembre 2016 08:35
Divendres, 04 Novembre 2016 13:12

Concert Junts pel reciclatge

acte recicla

Dimarts, 15 Novembre 2016 12:26

CONCURS DE VÍDEO MUSICAL: “RESIDUS ZERO”

Compon la lletra d'una cançó que tracti sobre la reducció de residus i grava un vídeo musical amb els teus companys.

Els guanyadors podreu gaudir d'una xocolatada!!!

Bases del concurs

tresR

El passat dissabte 5 de novembre de 2016, i dins el marc de la XII Fira del llibre en català, va tenir lloc la final del IV Concurs LLetres i mots.
El concurs, organitzat per la Xarxa de Biblioteques de Menorca i el Consell Insular de Menorca, consisteix a lletrejar paraules de diferent nivell de dificultat.
Un total de 7 alumnes (3 de Ciutadella, 1 de Ferreries i 3 de Maó) són els que van quedar classificats en la fase preliminar.
A la fase final, el guanyador absolut del concurs va ser el nostre alumne Pau Moll Mascaró de 3r C.
Enhorabona, Pau!

pau moll1 pau moll2

Concurs: Primera Setmana Europea de les habilitats Professionals: descobreix el teu talent!

"Quines habilitats necessites per exercir la professió dels teus somnis?"

El termini d'aquesta convocatòria és dia 30 de novembre de 2016.

Participa!

Bases concurs