Presentació de sol·licituds: Dies 22 i 26 de juny

Consulta Resultat del Procés

Com a activitat de final de curs els alumnes de Tecnologia Industrial de 1r de batxillerat Tecnològic del IES M. Àngels Cardona han tingut l'oportunitat de visitar la fàbrica Denix S.A. a Ciutadella.
Els alumnes de Tecnologia Industrial, sempre guiats per la mà de'n Toni Coll Coll, comptable de l’empresa, van anar veient i entenent tot el procés de fabricació de les peces, des del seus inicis en el disseny, el mecanitzat i fabricació de motllos, la fundició de les peces, el desbarbat, els banys electrolítics, el muntatge de les peces acabades, la zona de depuradora, stocks, magatzems, expedició de comandes, ... a més ens van explicar les innovacions que estan fent per aconseguir millor qualitat en les peces.

Aquesta vegada en Josep Anglada Domingo, un jove de 17 anys que ha acabat els estudis de 2n de batxillerat científic-tecnològic, ha estat el guanyador de l'edició 2015 de les beques Jove 10 de Girona amb el seu projecte, Turisme Mariner a Ciutadella, un projecte de futur , que ha apadrinat Ona Carbonell.
Per quart any consecutiu l'institut Maria Àngels Cardona a través de l'assignatura de Tecnologia Industrial, ha guanyat un premi en la secció “Joves 10” de la fundació Jaume Casademont.  L'objectiu d'aquestes beques és animar als joves a que presentin projectes basats en la cultura de l'esforç i que aportin valors a la societat.

Dimecres, 17 Juny 2015 14:22

Premis Coca-Cola de relat breu en català

IMG 20150610 WA0001Júlia Bosch Taltavull i  Maitane Iñiguez Subirós, de 2n d’ESO, han resultat guanyadores de Menorca, en primer i segon lloc respectivament, del concurs de relat breu en català organitzat per la Coca-Cola. Totes dues van ser seleccionades per participar a la fase final que va tenir lloc a Alaior el passat mes de maig i han obtingut els primers llocs a nivell insular. El lliurament de premis  es va celebrar el passat dia 10 de juny al Museu de Menorca, moment que recull la fotografia.
La nostra enhorabona i que el premi els serveixi d’estímul per seguir cultivant el gust per l’escriptura.

Dimecres, 17 Juny 2015 11:12

Alumnes amb Matrícula d'Honor curs 2014-2015

Alumnes que han obtingut Matrícula d'Honor:

Roser Gomila Enrich, Sara Herbera Llufriu, Catalina Coll Gomila i Rosa Bosch Mir.

Alumnes M HONOR 2015

Pàgina 1 de 9