Dijous, 30 Novembre 2017 11:52

Ja tenim els nius col·locats

Els nius que van construir el curs passat els alumnes de 2n i 3r de PMAR ja estan col·locats als arbres del nostre centre. Ara sols queda que els ocells els venguin a visitar!

niu

Darrera modificació el Dijous, 30 Novembre 2017 11:59

Dilluns, dia 27 de novembre, va tenir lloc a Palma la presentació del llibre que recull els vint-i-quatre relats guanyadors de la 57a edició del Concurs Joves Talents de Relat Breu organitzat per Coca-Cola.

Van assistir a l'acte les guanyadores de la Illes Balears: la nostra alumna MARTA BOSCH PONS, en la modalitat de llengua catalana i Nuria Soler Quesada, del col·legi Jesús Maria, de Palma, en la modalitat de llengua castellana, les quals van anar-hi acompanyades de les seves famílies i el professorat de llengua dels respectius centres.

IMG 20171127 WA0000

Darrera modificació el Dimecres, 29 Novembre 2017 07:14
Dimarts, 28 Novembre 2017 13:34

Ruta literària La cova del torrent

Aquest passat divendres, dia 24 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre va poder gaudir una vegada més de la ruta literària de La cova del torrent, la novel·la que han llegit durant aquest primer trimestre a l’àrea de llengua catalana.

lacova

Darrera modificació el Dimarts, 28 Novembre 2017 13:38

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència Contra les Dones. A l'entorn d'aquesta data, al nostre centre es desenvolupen tot un seguit d'activitats de sensibilització.

Expo 25N 1

Darrera modificació el Dilluns, 27 Novembre 2017 19:45
Dijous, 09 Novembre 2017 10:04

El xef Joan Roca visita el nostre centre

Avui matí, dia 9 de novembre, hem rebut la visita del reputat xef gironí Joan Roca. És propietari, juntament amb els seus dos germans, del Celler de Can Roca, restaurant guardonat amb tres estrelles Michelín, i fou distingit el 2016 com a millor cuiner del món.

joanroca

Darrera modificació el Dilluns, 27 Novembre 2017 11:21
Dilluns, 20 Novembre 2017 19:21

Setmana Europea de Competències Vocacionals

Del 20 al 24 de novembre la Comissió Europea organitza la segona Setmana Europea de Competències Vocacionals, basada en l'èxit de la iniciativa de l'any passat. L'objectiu és inspirar a la gent a descobrir, utilitzar i millorar els seus talents i habilitats a través de l'educació professional. Per aquest motiu, a l'entrada de l'institut tenim una exposició per mostrar les tres famílies professionals que s'ofereixen al nostre centre: Administració i Gestió, Hoteleria i Turisme, i Transport i Manteniment de vehicles.

skills 13
Darrera modificació el Dilluns, 27 Novembre 2017 10:41