Divendres, 30 Novembre 2018 16:23

Ruta literària de La cova del torrent

20181129 1324120

Ahir, dijous dia 29 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre va poder gaudir una vegada més de la ruta literària de La cova del torrent, la novel·la que han llegit durant aquest primer trimestre a l’àrea de llengua catalana. Aquesta obra està ambientada as Mercadal i és per això que el departament de Llengua Catalana i Literatura programa una activitat al poble amb una sèrie de proves per descobrir els escenaris de la novel·la, i que es complementen amb un berenar menorquí compartit per tothom. És una activitat complexa que requereix un esforç de coordinació i el desplegament d'una sèrie de recursos, però gràcies a la col·laboració de tota una sèrie de persones: l'Ajuntament des Mercadal, el Sr. Cristòfol Gomila i la direcció, companys i famílies de l’institut, ha resultat tot un èxit. Gràcies a tots!

Dijous, 29 Novembre 2018 11:50

Tallers de Nadal 2018

Relació de tallers de Nadal 2018.

Dimarts, 27 Novembre 2018 14:24

Visita a les empreses COINGA i MASCARÓ MORERA

foto COINGA

mascaro morera

El divendres 23 de novembre els alumnes de primer de Gestió Administrativa i els alumnes de segon d'Administració i Finances van visitar dues empreses ben conegudes d'Alaior, Mascaró Morera i COINGA.

Els objectius entre altres van ser comprendre la funció social i econòmica de l'empresa així com entendre l'organització com a element bàsic per al funcionament de l'empresa Comprendre la funció social i econòmica de l'empresa.

Volem donar les gràcies a Manoli Camarerna de l'empresa Mascaró Morera i Àgueda Socias i Albert García de l'empresa COINGA. Sense la seva ajuda aquest tipus d'iniciatives no serien possible.

Dilluns, 26 Novembre 2018 17:36

CineTic: Big data i privacitat

cinetic 2

El passat 21 de novembre el grup d'alumne de 4rt que fan TIC i els de 1r Batx que fan TIC o Tecnologia Industrial van assitir a la sessió de CineTic organitzada per el CentreBit. Es tractava d'un format diferent composat per pel·lícula+ponència a on tractar tendències i noves utilitats de la tecnologia amb l'objectiu de fomentar vocacions tecnològiques entre els nostres joves.  La pel·lícula que es va projectar va ser The Circle (2017) i després vem comptar amb Andreu Sansó, Doctor en Economia i Catedràtic de la UIB, que ens va parlar sobre quin és el límit entre la nostra privacitat i les dades personals que manegen les grans companyies tecnològiques.   Es va fer un col·loqui amb tots els assistents i el ponent, també va ser molt interessant el post-col·loqui improvisat que els nostres alumnes de 1r Batx van tenir amb el ponent.

20181123 10070520181123 182734 1

Veniu a visitar l'exposició amb motiu de la celebració del 25N i feis la vostra aportació.
Agraïments a les dones importants de la nostra vida i missatges contra la violència de gènere.

Divendres, 10 abril 2015 17:45

Calendari ESO4

Calendari d'activitas de 4t d'ESO

Aquí trobareu els calendaris d'exàmens, dates de lliuraments de treballs, etc dels diferents grups.

• ESO4A:
  • ESO4B: