Aquesta setmana han tornat de realitzar la formació en centre de treball (FCT) els dos alumnes del cicle formatiu de Cuina i Gastronomia Alipio Jiménez i Karen Riera els quals han estat cinc setmanes a Marina di Massa.

Karen Riera

Alipio

Darrera modificació el Divendres, 18 Mai 2018 13:05

L'alumna del nostre centre Roser Moll Mascaró de 2n de batxillerat ha guanyat el 1r Premi de Ficcions al millor relat de les Illes Balears. El proper dimecres dia 23 de maig assistirà a la final de les millors històries de cada territori que tindrà a la Pedrera de Barcelona. Enhorabona!

IMG 20180518 WA0000

Els dos alumnes d'electromecànica de vehicles en Miguel Ángel Benejam i en Yassim Meloul han començat les seves pràctiques a la ciutat d'Altavilla Vicentina a  Vicenza.

Yassim 1Miguel Angel

El nostre company Sebastián Trassierra Luque, professor del cicle formatiu de Cuina i Gastronomia, està realitzant aquesta setmana un job shadowing organitzat per la Conselleria d'Educació i Universitat. L'objectiu de la formació és aprendre l'organització i el funcionament de la Formació Professional reglada i per a l'ocupació a Itàlia, així com l'aplicació de la metodologia Work Based Learning en centres educatius i empreses.

Sebas i Giuliana

Dimecres, 16 Mai 2018 13:28

Els nostres alumnes al mercat ICAPE

Ahir, dimarts dia 15 de maig, els nostres alumnes socis de la Unió d'Alumnes Solidaris van participar al mercat ICAPE organitzat a la Plaça dels Pins.

IMG 20180515 WA0036

Darrera modificació el Dimecres, 16 Mai 2018 13:31