Darrera modificació el Dilluns, 26 Juny 2017 09:26
Dijous, 22 Juny 2017 07:23

Dia Mundial dels Refugiats

A partir de la iniciativa del grup que s'ha creat a Ciutadella que es diu "A Menorca Som Refugiats" amb la intenció de conscienciar a la societat menorquina i recaptar doblers pels camps de refugiats de l’illa de Chios (Grècia), ​l'IES M. Àngels Cardona h​a decidit col·laborar amb la causa fent unes activitats el dia 20 de juny aprofitant que és el Dia Mundial dels Refugiats.

​Els alumnes de 1r, 2n i 3r ESO van veure la pel·licula 14 kilómetros (pel·lícula dramàtica espanyola dirigida pel cineasta Gerardo Olivares i que es va alçar amb l'Espiga d'Or en la Setmana Internacional de Cinema de Valladolid 2007, essent la primera pel·lícula espanyola que aconsegueix el màxim guardó del festival que explica les adversitats per les quals passen les persones que decideixen arribar a Europa des d'Àfrica.

A continuació, cada grup va llegir el manifest.
​Amb els alumnes de 4tESO vam fer una Taula rodona amb la participació de Susana Parro (Associació d’amics​ i amManifestigues del poble sahrauí), Marco Carranza (membre del grup de Menorca d'Amnistia Internacional) i Marga Benejam (gerent del Fons Menorquí de cooperació). Cada un d'ells va explicar la situació de diferents persones refugiades.
El final també es va llegir el manifest

A més durant el matí, el grup "A Menorca SOM Refugiats" va posa​r una taula informativa a l'entrada amb fulletons, per informar, fer-se visibles i recollir donatius. Amb l'estona que van ser al centre es van recaptar més de 300€.

somrefugiatsManifest

Darrera modificació el Dijous, 22 Juny 2017 07:30
Divendres, 19 Mai 2017 18:42

Impresos de matrícula 2017-2018

Aquí trobareu tots els impresos de matrícula classificats per tipus d'ensenyament.

Dimecres, 05 abril 2017 14:38

Procés d'admissió d'ESO, 2017-2018

• Presentació de sol·licituds: Del 2 al 12 de maig
  • Llistes provisionals d'admesos: 9 de juny
  • Reclamacions: Del 9 al 13 de juny
  • Resolució de les reclamacions: 14 de juny
  • Llistes definitives: 16 de juny

Tríptic

Consulta resultat del procés

Dijous, 16 Març 2017 12:52

Procés d'adscripció a 1r d'ESO, 2017-2018

• Presentació de sol·licituds (al centre de Primària): del 20 al 24 de març
  • Llistes provisionals d'admesos: 28 d'abril
  • Reclamacions: 28 d'abril - 3 de maig
  • Llistes definitives d'admesos: 9 de maig

Sol·licitud

Tríptic

Consulta resultat del procés

Divendres, 02 Juny 2017 13:32

Concurs literari Ficcions

En la 9a edició del concurs literari Ficcions, l'Institut M. Àngels Cardona ha tingut quatre grups finalistes entre un total de 2903 participants arreu dels Països Catalans. El lliurament dels premis va tenir lloc el 16 de maig a la seu del Consell Insular de Menorca, en una acte amb l'assistència del director de cultura del CIM, el coordinador del premis i les famílies i professorat dels alumnes finalistes. Les nostre alumnes cursen l'assignatura de Literatura Universal de 1r de Batxillerat. Un dels grups és format per na Sili Coll Marquès i na Roser Moll Mascaró, sota el pseudònim de Rosi. L'altre grup són na Blanca Cano, na Clara Arguimbau Marquès i na Gemma Salord Ferrer, sota el nom de Blagecla. El tercer grup finalista ha estat el format per na Júlia Moll Pons, na Clara Soler Hernando i na Francina Moll Faner, que tenen com a pseudònim Peripatètics. El quart grup finalista ha estat la parella formada per na Marta Bosch Peón i n'Ana Serrano Llorens, sota el nom de Chik. Enhorabona a totes com a finalistes d'honor de Menorca i a la resta de companys participants. Esperem que en les pròximes convocatòries s'animin nous alumnes a participar en aquest concurs literari on-line obert a tots els estudiants de 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Podreu llegir les seves històries en aquest enllaç: http://www.amic.media/continguts/ficcions/?mes=1&id=2642&cam=414

Darrera modificació el Divendres, 02 Juny 2017 13:42
Pàgina 1 de 22