Dijous, 15 Novembre 2018 06:32

Formació en noves metodologies

IMG 0757

Els nostres professors es formen per avançar en l'ús de noves metodologies a l'aula. Ens acompanya David Atzet, director de l'institut Sins Cardener

Dimecres, 14 Novembre 2018 17:31

INNOVEM FEST 18: "OBRIM LA MIRADA"

innovem

El passat divendres 9 de novembre els alumnes de primer d'Administració i finances van assistir a
l'esdeveniment Innoven 18, una trobada anual de persones i projectes per parlar de la innovació
empresarial en el sentit més ampli, per crear comunitat.
Innovem és una asociació sense ànim de lucre formada per un grup d'emprenedors i empresaris oberts de
ment i esperit, amants de la innovació que creuen que compartir coneixements, experiències i valors és la
millor fórmula per ser millors empresaris i persones.
Volem agraïr que pensen en nosaltres i ens donen la oportunitat de gaudir d'un esdeveniment com aquest

Divendres, 09 Novembre 2018 18:40

Alumnes de 4t d'ESO han creat una ONG

los ayudantes de menorca IAEE

Els alumnes de 4r ESO van constituir el passat 9 de novembre l’Ong LADM (los ayudantes de Menorca).

Missió (qui som): Som alumnes de 4t ESO de IES Mª Cardona de l’assignatura IAEE i hem fundat una ONG per els fillets i filletes amb discapacitats auditives i de la parla de B.K Samudram (Centre educatiu gestionat per la fundació Vicente Ferrer).

Visió (on volem arribar): Recaptar doblers (com a mínim 500 euros per fillet) per ajudar a que puguin tenir roba, calçat i material escolar.

Valors:

a) Dignitat humana: dret a viure en llibertat i em condicions adequades per a desenvolupar-se com a individus i membres de la seva comunitat.

b) Democràcia i participació: tenint en compte la nostra joventut, volem ser part de la ciutadania activa i per això tots els membres de l’ONG hem de col·laborar en el desenvolupament de l’assemblea i respectant els acords.

c) Resiliència: tenim la capacitat d’adaptació i de resposta, flexibilitat i dinamisme per actuar de manera positiva davant els problemes que puguin sorgir.

d) Respecte: entre nosaltres: escoltant opinions diverses, dialogant, donant la paraula amb ordre, complint els acords i resolent conflictes per garantir una bona convivència. El respecte aplicat també al nostre entorn i al medi ambient.

e) Reflexió crítica: d’una banda no som indiferents al nostre entorn i per això la nostra acció solidària pretén la transformació social. D’altra banda analitzarem les nostres actuacions per a millorar contínuament en el nostre procés d’aprenentatge.

f) Pensament global i acció local: un repte de la nostra ONG és participar en la millora del món amb les nostres petites accions.

El nostre logo representa el fet que ens sentim molt propers a la causa que estem defensant, i que les distancies no constitueixen una barrera ja que creiem formar part d'una única gran comunitat.

Darrera modificació el Divendres, 09 Novembre 2018 18:45
Dimarts, 06 Novembre 2018 21:04

Xerrada de na Maria Bauzà Villalonga

002

El passat 5 de novembre va venir al centre na Maria Bauzà Villalonga a fer una xerrada motivacional al grup de 2n del CFGS d’ Administració i Finances, Ella és graduada en Física i Matemàtiques i actualment està vivint i estudiant a la MIT (Institut Tecnològic de Massachusetts) a Boston. La xerrada va ser molt enriquidora i va donar molt bons consells a tots els nostres estudiants i professorat.

cav

El passat 22 d'octubre va venir al centre en Joan Febrer a fer-nos una presentació sobre un cas d’ autoocupació i emprenedoria a partir de habilitats personals i recerca de mercat. Té 38 anys, és ciutadellenc, llicenciat en Filosofia i ex professor. Per circumstàncies de la vida es va trobar fa 7 anys de tornada a Menorca i sense feina. Amb els estalvis que tenia i una idea al cap va decidir posar en marxa un projecte basat en un dels seus hobbies i a una possible oportunitat que el veia al mercat turístic menorquí. Degut al baix pressupost i a la decisió de no endeutar-se amb un crèdit, el projecte es va posar en marxa amb l’ajuda de amics “experts” en pàgines webs, vídeos i esport. L’idea d’en Joan era ben clara, oferir un producte personalitzat, una bona atenció al client i oferir una opció de turisme actiu a Menorca, i sobretot treure el seu sou cada mes. No va ser un visionari, simplement va ser la persona que va tenir el valor d’apostar per un’idea que li apassionava i que imaginava que  més gent escolliria per les seves vacances. I així va néixer Camí de Cavalls 360. Des d'aquell 2012 en Joan ha passat de fer feina sól des de ca seva, a tenir un equip de 8 empleats i dues oficines, una a Ciutadella i una a Maó. Avui en dia gairebé 1600 persones contracten els seus serveis cada any, un gran èxit sense dubte!

Darrera modificació el Dimarts, 30 Octubre 2018 20:37
Divendres, 26 Octubre 2018 16:32

Pacte social contra les violències masclistes

alo

El nostre centre s'ha adherit al Pacte social contra les violències masclistes. Animau-vos a signar un compromís com a ciutadans per avançar cap a una societat lliure de la violència contra les dones!

Pàgina 1 de 41