Dilluns, 22 Octubre 2018 15:14

Eleccions al Consell Escolar 2018

Presentació de candidatures: des del 23 d'octubre fins a les 12.00h del dia 26 d'octubre

Les candidatures s'han de presentar per escrit a les oficines del centre utilitzant el següent model:

Model de presentació de candidatures a les eleccions al Consell escolar 2018

Dilluns, 22 Octubre 2018 09:23

Intercanvi amb Hamburg

Còpia del fitxer IMG 20181018 WA0006

Còpia del fitxer IMG 20181018 WA0008

Els nostres alumnes que participen de l’intercanvi amb Hamburg estan disfrutant moltíssim de l’experiència. Divendres varen visitar un camp de concentració i varen fer una volta en barca pel riu Elba.

Darrera modificació el Dilluns, 22 Octubre 2018 09:26
2
1

Des de la Comissió de la Biblioteca del centre  volem també donar a conèixer la figura i l'obra de l'il·lustre filòleg d'origenciutadellenc, i mallorquí d'adopció, Francesc de Borja Moll, imprescindible en la història de la nostra llengua. Tot coincidint que el 10 d'octubre es celebra l'aniversari del seu naixement hem preparat a la biblioteca una mostra del material bibliogràfic de què disposam sobre el lingüista.
Així mateix podrem visionar l'entrevista que li va fer Montserrat Roig als anys 70, una petita joia que transmet força bé la personalitat de Francesc de Borja Moll,  aquella dolcesa i bonhomia reconegudes per gairebé tothom.

Us convidam, fins el 26 d'octubre, sa visitar aquesta mostra que hem preparat a la biblioteca del centre i esperam que us sigui d'interès".

Dimarts, 16 Octubre 2018 18:16

Nova Junta de l'Apima

A la darrera Asamblea general de l'Apima, es van acordar els següents càrrecs:

President: Martí Vera Jaume

Secretaria: Catalina Pons Seguí

Tresorera: Lali Juaneda Camps

Vocals:

•     Joan Forcada Moll
  •     Lourdes Llufriu Pons
  •     Jordi Llorens Fernández
  •     Maria Jesús Roman Canet
  •     Miquel Angels Apesteguia Nadal

Així mateix es comunica que les reunions de la junta de l'AMPA són obertes a tots els que hi vulguin participar.També volem agrair la bona feina realitzada a les persones que per motius diversos no formen ja part de la nostra APIMA. GRÀCIES.

Dimarts, 05 Juny 2018 15:00

Impresos de matrícula 2018-2019

Aquí trobareu tots els impresos de matrícula classificats per tipus d'ensenyament.

IMG 0238

IMG 0251La setmana passada el professorat d'Educació Física va promocionar la pràctica del kunfú entre els alumnes de 4t d'ESO amb la col·laboració d'Àngel Quevedo del Gimnàs Físics de Ciutadella.

Darrera modificació el Diumenge, 07 Octubre 2018 20:23
Pàgina 1 de 40