Divendres, 29 Novembre 2019 13:15

Taller de sensibilització de la fundació ASPAS

Avui l'alumnat de E1D ha tingut l'oportunitat de fer un taller de sensibilització organitzat des de la fundació ASPAS (fundació per a persones amb discapacitat auditiva i les seves famílies).

Na Mª Antònia ens ha explicat quina labor realitza la seva associació, com funciona l'audició (no només es tracta de sentir, també s'ha d'entendre el què es sent!) i que existeixen diversos graus de discapacitat auditiva. També ens hem pogut posar al lloc d'una persona amb una lleugera discapacitat auditiva (amb uns cascos amb soroll blanc) i adonar-nos que no sempre és fàcil seguir una conversa normal entre un grup d'amics. Finalment hem fet una reflexió sobre quina manera podem facilitar la comunicació amb aquestes persones (consells que són aplicables a tothom).
ASPAS2
ASPAS
Divendres, 29 Novembre 2019 09:18

Assemblea de delegats

Aquest dijous dia 28 els delegats de 1r i 2n d'ESO han participat a la 3a assemblea de delegats. En aquesta, han opinat sobre la inclusió.

delegats 3

delegats 2

delegats

Darrera modificació el Divendres, 29 Novembre 2019 09:23
Dimecres, 27 Novembre 2019 14:03

Club de lectura

Engegam el Club de Lectura Feminista, vine a compartir-lo! #25N #TenimElsMateixosDrets
 club lectura
Dimecres, 27 Novembre 2019 11:50

ASSEMBLEA APIMA

APIMA

Darrera modificació el Dimecres, 27 Novembre 2019 11:52
Dilluns, 25 Novembre 2019 07:25

25N Teatre Fòrum de Violència de Gènere

Els passats dies 18 i 19 de novembre l'alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO van tenir l'oportunitat d'anar al teatre de Sant Miquel a veure el Teatre Fòrum de Violència de Gènere de la companyia Teatre de Xoc. A través de diverses escenes, l'alumnat va poder participar en l'obra, suggerir idees i donar la seva visió de la situació.  Aquesta activitat s'emmarca dins el projecte, que vam presentar i ens van concedir, sobre el desenvolupament d'accions de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista als centres educatius en el marc de la celebració del 25N, DIA INTERNACIONAL PER A L'ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES. La convocatòria per a la participació dels centres educatius en aquest projecte va ser publicada al BOIB de dia 14 de setembre de 2019.
25N II
25N
Divendres, 22 Novembre 2019 11:27

Cúpules de Leonardo

Durant aquesta setmana i la que ve, els alumnes treballaran la geometria treballant en equip cosntruïnt cúpules de Leonardo.

UNADJUSTEDNONRAW thumb 11c9

UNADJUSTEDNONRAW thumb 11d1