Dimecres, 28 Setembre 2016 17:42

Guies Informatives 2016-2017

En aquestes guies trobareu tota la informació sobre el centre i sobre els estudis de cada etapa educativa.

pati1Guia general del centre (actualitzada)

Guia específica ESO (actualitzada)

Guia específica Batxillerat (obsoleta)

Guia específica Formació Professional (obsoleta)

Darrera modificació el Dimecres, 28 Setembre 2016 19:35

Descarrega't 'App de l'Institut. Es pot instal·lar a qualsevol dispositiu (tauletes tàctils i smartphones) amb el sistema operatiu Android.

Les característiques principals són:

* Web: Accés directe a la pàgina web del centre.

* Aula Virtual: Accés a les aules Moodle.

* Exàmens: Accés als calendaris d'exàmens i lliurament de tasques de cada grup-classe.

* Contacta: Accés a la bústia de suggeriments, queixes i reclamacions (SQR), al correu electrònic de l'equip directiu i al telèfon del centre. També es pot accedir als correus electrònics del professorat.

* Gestib: Accés al programa de Gestió Educativa de la Conselleria d'Educació (per a famílies i professorat).

Aquesta App va ser elaborada pels alumnes de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de primer de Batxillerat durant el curs 2014-2015.

El grup estava format pels alumnes Xavier Moll, Marc Llufriu, Reyes Alo i Maria Teresa Anglada.

qr iesmacardona

Divendres, 10 abril 2015 14:36

Calendari ESO2

Calendari d'activitas de 2n d'ESO

Aquí trobareu els calendaris d'exàmens, dates de lliuraments de treballs, etc dels diferents grups.

• ESO2A:
  • ESO2B:
  • ESO2C:
  • ESO2D:
  • ESO2E:
  • ESO2F:
Darrera modificació el Dimecres, 14 Setembre 2016 18:19
Dilluns, 12 Setembre 2016 10:47

Començam un nou curs

COMENÇAM UN NOU CURS AMB...

IMG 20160803 WA0014

BENVINGUTS!