IMG 2855

IMG 2856

Visita dels alumnes de primer de Grau Mitja en Cuina i Serveis a l’Hort de Sant Patrici i a la Marcona de Ferreries

Inscripció per fer les proves: del 6 al 15 de març

Llista provisional de persones inscrites: 22 de març

Termini de reclamacions contra les relacions provisionals: 25, 26 i 27 de març

Llista definitiva de persones inscrites: 3 d'abril

Calendari i relació d'estris necessaris per fer les proves del CFGM de Cuina i gastronomia

Calendari i relació d'estris necessaris per fer les proves del CFGS d'Administració i finances

Observació: Per realitzar la prova lliure del mòdul de Comptabilitat i fiscalitat del CFGS d'Administració i finances, a l'examen d'IRPF s'utilitzarà l'aplicació RendaWeb (simulador) de l'AEAT.

Dimarts, 16 abril 2019 04:32

Taller TOCA-TOCA

b 1

b 2

Ahir els alumnes de Biologia i Geologia del centre van participar del taller TOCA-TOCA, en el qual es va tractar el tema de la moda de comprar rèptils com a mascota, del problema que suposa per la gent el mantenir aquests animals quan es fan grans i el perill que es dóna del seu abandonament a llocs naturals (espècies invasores, perill per la població humana, etc.). Els hi van ensenyar de ben a prop una tortuga africana, una tortuga caiman, una pitó, granotes de Costa rica, algunes molt verinoses, un llangardaix australià, entre d'altres. A alguns els van poder tocar, i els alumnes van xalar molt!

image1

Avui s'ha fet el sorteig solidari organitzat per EADM, la ONG constituïda pels alumnes de 4 ESO que cursen l'assignatura IAEE. Els números premiats són:

Panera 1: 166
Panera 2: 15
Lot vi+ avarques: 205/115/93
Lot Birra+ productes ecològics: 11/159

Recordem que teniu fins al 27/04 per reclamar el premi. Aprofitem l'ocasió per donar novament les gràcies a tots els que heu col·laborat tan comprant paperetes com donant productes. Enhorabona

Dilluns, 15 abril 2019 16:45

Concentració contra el canvi climàtic

18bc411a e6c0 4fc4 8dc0 af199fa65b2d

06be1ce2 e417 4149 ba00 76f9414c53eb

El passat divendres dia 14 d'abril, alumnes de 1r de batxillerat van promoure una concentració per lluitar contra el canvi climàtic, concentració emmarcada dins el moviment Fridays for future, creat per la jove activista sueca Greta ThumbergAquest acte organitzat pels nostres alumnes va ser un èxit i, a més de llegir un manifest, van representar una obra de microteatre per  tal de conscienciar-nos per treballar per un planeta millor.

Dijous, 11 abril 2019 14:50

Concentració pel clima, 12 d'abril

Us convidam a participar de l'activitat.

Concentració pel clima, 12 d'abril

Darrera modificació el Dijous, 11 abril 2019 14:56