Dimecres, 15 Novembre 2017 08:04

Activitat sobre els refugiats

La darrera setmana d'octubre els alumnes de 4t d'ESO i de 1r de batxillerat comptaren amb la visita del sr. Fernando Pujol de la ONG Pro Active OPEN ARMS i que ha treballat en les tasques de rescat de refugiats pel mediterrani amb el vaixell ASTRAL. Van poder participar en una conferència i van fer-li algunes preguntes. Aquest acte el va organitzar el departament de Filosofia, escoltant una petició de l'organització de "A Menorca som refugiats".

IMG 20171104 WA0033

Dijous, 09 Novembre 2017 13:16

Assemblea APIMA, 23 de novembre de 2017

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el proper dia 23 de novembre l'APIMA del centre organitza la seva assemblea anual. L'APIMA és la responsable de nombroses accions que resulten imprescindibles per a l'organització de moltes de les activitats que programam i per al bon funcionament del centre (mercat de compra-venda de llibres, classes de repàs, xocolatada, ajudes als viatges...). En nom de l'equip directiu vull animar-vos a participar-hi de manera activa i a respondre a la convocatòria de la Junta directiva.

L'equip directiu

APIMA

Darrera modificació el Dilluns, 13 Novembre 2017 08:15

Dimecres, dia 8 de novembre, els alumnes de 1r de Grau Superior d'Administració i Finances van realitzar un taller de Feldenkrais, del programa Obrint Portes. L'objectiu d'aquest taller és el d'adquirir bones postures a l'hora de seure. Tots ells són alumnes que es preparen per ser administratius i és important que coneguin algunes tècniques que els ajudin a prevenir i alleujar possibles sobrecàrregues i lesions musculars.

Dijous, 09 Novembre 2017 10:04

El xef Joan Roca visita el nostre centre

Avui matí, dia 9 de novembre, hem rebut la visita del reputat xef gironí Joan Roca. És propietari, juntament amb els seus dos germans, del Celler de Can Roca, restaurant guardonat amb tres estrelles Michelín, i fou distingit el 2016 com a millor cuiner del món.

Ha vingut a conèixer els nostres alumnes i professors del Departament d'Hoteleria i Turisme. La connexió amb tots ells ha estat immediata, segurament pel fet que ell també va estudiar una formació professional de cuina, és actualment professor de cuina amb excedència i han passat pels seus fogons més de dos mil alumnes. Una visita que ha estat ben profitosa i molt inspiradora!

Des d'aquí volem agrair la generositat i l'atenció de Borja Matoses, qui ha permès que es faci aquesta visita, complint així el somni de molts alumnes.

joanroca

Darrera modificació el Dijous, 09 Novembre 2017 18:49
Dimarts, 31 Octubre 2017 22:14

Bunyolada al centre

Dimarts dia 31 d'octubre els alumnes de 4t d'ESO, amb la col·laboració del departament d'Hoteleria i Turisme, van vendre els tradicionals bunyols de Tots Sants per recollir diners per al viatge de final de curs. Van quedar boníssims!

bunyolada

Darrera modificació el Dimecres, 08 Novembre 2017 07:40
Dilluns, 06 Novembre 2017 19:53

Visita a Binitord

Dilluns dia 6 de novembre els alumnes de 2n de Grau Mitjà de Serveis de Restauració i 2n de Formació Bàsica de Cuina i Serveis van visitar el celler de Binitord a Ciutadella. Allà els van explicar el procés de vinificació dels seus vins.

Dissabte, 04 Novembre 2017 15:00

Sortida a la necròpolis de cala morell

Dijous dia 2 de novembre els alumnes de Guia, informació i assistències turístiques van realitzar un recorregut per la Necròpolis de Cala Morell. Van iniciar així un conjunt de sortides que tenen com objectiu conèixer millor la història de Menorca, començant per l'època pretalaiòtica i talaiòtica.

Darrera modificació el Dissabte, 04 Novembre 2017 15:29
Dijous, 02 Novembre 2017 14:38

In...Out

El passat divendres, dia 27 d'octubre, a les 14:05 vam inaugurar l'In...Out al nostre centre. És una activitat que repetirem el darrer divendres de cada mes i que té com a finalitat fomentar la relació del professorat.

Es tracta de compartir amb els companys un moment distès, una beguda, una bona conversa (no està permès xerrar de feina)...Sens dubte, una bona iniciativa per donar la benvinguda al cap de setmana!! in out

La foto està feta abans de partir, quan ja havia marxat molta gent...

Darrera modificació el Dijous, 02 Novembre 2017 14:50
Pàgina 1 de 24