Dissabte, 19 Octubre 2019 09:45

L'enginy invisible

Divendres 18 d’octubre visità el nostre centre Núria  Salan, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), doctora en ciència dels materials i enginyeria metal·lúrgica i l’actual presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.
Realitzà dues xerrades a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de la branca científica, sobre Dona i Ciència, i encoratjà especialment a les al·lotes a perdre la por als estudis tecnològics, un àmbit tradicionalment masculí.
La xerrada s’enmarcà en la promoció de la coeducació, eix educatiu important en el nostre centre.
Volem agrair a na Núria que ens hagi dedicat el seu temps.

36e62ca2 54ee 479a 928d fa47e6e6aab5
Darrera modificació el Dissabte, 19 Octubre 2019 09:51
Dilluns, 14 Octubre 2019 09:08

Viatge a Brusel·les

Un grup d´alumnes de segon de grau mitjà i direcció de cuina, han viatjat a Brusel.les la setmana passada acmopanyats per 3 dels seus  professors, tots del departament d´hoteleria per formar part d´una comisió de menorquins que han presentat la candidatura de Menorcaper a ser regió gastronòmica europea. Professsors i alumnes han estat els encarregats de preparar la degustació gastronòmica amb arrels molt menorquines i un toc d´innovació que ha marcat la diferencia. Enhorabona!FOTO BRUSEL.LES

Darrera modificació el Divendres, 18 Octubre 2019 10:52
Divendres, 18 Octubre 2019 10:45

Xerrada de Boris Mir per a famílies

Xerrada de Boris Mir ahir per a les famílies... un luxe. #AvaluarNoÉsPosarNotaBors Mir famílies

Dilluns, 14 Octubre 2019 09:12

European Young Chef Award 2019

L’estudiant de l’IES M. Àngels CardonaClara Florit, nascuda a Ciutadella fa 26 anys, ha estat declarada finalista per representar a Menorca al premi European Young Chef Award 2019, guardó que premia als joves cuiners europeus i que organitza l’International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism (IGCAT).

L’IGCAT, de fet, és el promotor del reconeixement de Regió Gastronòmica Europea, la qual candidatura per a 2022 va defensar per a Menorca una comitiva aquests dies a Brussel·les, on també s’hi integrava Clara Florit.

La jove cuinera menorquina competirà amb altres representants europeus a la final que es disputarà a Rhodes (Grècia) entre els dies 22 i 24 d’octubre propers. Els finalistes hauran de presentar plats tradicionals amb productes locals de les seves regions, proposant a la competició elaboracions que, bàsicament, siguin reinterpretacions innovadores de les pròpies receptes tradicionals. Des del institut li desitjam sort i ventura!

Divendres, 04 Octubre 2019 09:26

SORTIDA DE CINVIVÈNCIA

El passat dijous, els alumnes de 1r d'ESO van fer una sortida de convivència  i van passar el matí a Macarella, Cala Galdana i Cala MItjana. Va ser una bona ocasió per conèixer als nous companys i reforçar lligams.

Darrera modificació el Dijous, 10 Octubre 2019 12:26
Els alumnes que aquest any estan cursant segon del Cicle Formatiu de grau superior d'Administració i Finances van realitzar el curs passat un projecte dins de la plataforma eTwinning anomenat "Pirates Chest" Es tractava de crear un Escape Room de forma col·laborativa amb 4 centres: Un centre de Rizomata a Grècia, un de Symi a Grècia, un de Nicosia a Xipre i un centre de Larvik a Noruega. L'idioma utilitzat per a la comunicació ha estat l'anglès. Aquest projecte ha obtingut el SEGELL DE QUALITAT eTwinning nacional en el que s'ha destacat la qualitat del treball realitzat i la incidència positiva que ha tingut en la motivació de l'alumnat. Dia 25 de setembre es va fer entrega del diploma personalitzat enviat pel Servei Nacional eTwinning.

Enhorabona a tots els alumnes participants i al professorat que va coordinar el projecte.

Pàgina 1 de 52