Diumenge, 29 Març 2015 18:42

Impresos de matrícula 2017-2018

Aquí trobareu tots els impresos de matrícula classificats per tipus d'ensenyament.

Dissabte, 20 Mai 2017 11:20

Premi Talia 2016

Dijous, 18 Mai 2017 10:31

Dia d'Internet 2017

Els alumnes de Tecnologia Industrial de primer de Batxillerat van assistir als actes del Dia d'Internet 2017 que es van cel·lebrar al CentreBit de Menorca.

Van poder veure una demostració dels usos de drons a Menorca a càrrec de l'empresa AEROFOTU, així com una de vol de drons de competició a càrrec de DRONASKY. També vam poder assistir a una demostració d'impressores 3D i la seva aplicació a la indústria. El ponent, Iker Martínez Eceolaza (antic alumne del nostre centre) de l'empresa SOMNI PROJECT va explicar que actualment és possible treballar per empreses de qualsevol lloc del món, des de Menorca. L'empresa MENORCA3D va assistir també a la taula rodona que es va organitzar.

Finalment, l'advocat Diego Fanjul de FINCH Abogados, va fer una ponència molt interesant sobre el dret a l'oblit a Internet.

Divendres, 17 Juny 2016 10:11

Projecte Erasmus+ KA101

L'IES M. Àngels Cardona participa en un projecte propi anomenat  BREAKING BARRIERS dins el marc europeu Erasmus+ KA101 Mobilitat per a personal docent amb una durada de 2 anys. Aquest primer s'han realitzat dues mobiitats de dos professors del centre:
- Olmo Heras Rodríguez que ha  viatjat a Finlàndia per a realitzar un JOB SHADOWING (curs d'observació del sistema educatiu del país visitat)
- Pilar Hidalgo Anta que ha viatjat a Irlandaper realitzar un curs d'anglès per millorar la seva competència lingüística.

Està previst que en la segona part del projecte dues professores més del centre participaran en altres mobilitats.

Darrera modificació el Dilluns, 15 Mai 2017 13:56
Pàgina 1 de 22