Centre

Dilluns, 24 Febrer 2020 19:46

Taller sobre bolets

Els alumnes de primer ESO han fet un taller sobre bolets de Menorca impartit per Cicerón Mercadal. A partir d'avui cada grup serà responsable en proporcionar la humitat necessària al cultiu del grup i en un parell de setmanes podran començar a recol·lectar els bolets.
bolets
bolets 2
bolets 3

Dilluns, 24 Febrer 2020 19:31

Viatge a Madrid

Els alumnes de direcció de cuina han anat de viatge d'estudis a Madrid. Allà, han visitat les cuines del palau reial,  els gastromercats de Madrid, han gaudit d'un sopar a un restaurant de luxe coreà, anomenat Luke i a més, van tenir temps d'anar fins a Toledo a visitar la fàbrica de massapà i el call jueu de la ciutat on van  aprendre el relacionat amb la cuina safardita. Va ser una experiència molt enriquidora.

COLLAGE

COLLAGE3

COLLAGE2

COLLAGE4

Darrera modificació el Dilluns, 24 Febrer 2020 19:46

Inscripció: Del 17 de febrer al 20 de març, ambdós inclosos.

Lloc d'inscripció: Delegació Territorial d'Educació a Menorca. (Av. Josep M. Quadrado, 33 de Maó. Telèfon 971 36 90 08)

Calendari de les proves: Dies 21,22 i 23 d'abril de 2020.

Lloc de realització de les proves: IES M. Àngels Cardona. (Ronda de Balears, s/n de Ciutadella)

Més informació

Inscripció: Del 4 al 13 de març

Llista provisional de persones inscrites: 24 de març

Termini de reclamacions contra la llista provisional: 25, 26 i 27 de març

Llista definitiva de persones inscrites: 7 d'abril

Període dins el qual s'han de dur a terme les proves: Del 4 al 26 de maig

Publicació dels resultats provisionals de cada prova: Cinc dies hàbils posteriors a la realització de la prova

Termini de reclamacions contra els resultats provisionals de cada prova: Tres dies hàbils posteriors a la publicació dels resultats provisionals

Publicació dels resultats definitius de cada prova: L'endemà de la resolució de les reclamacions

Més informació

Segona xerrada del cicle de conferències (Els adolescents i delictes informàtics) a càrrec de la Policia Nacional. Serà aquest dijous dia 20 de febrer a les 20h a L'IES JM Quadrado.

IMG 20200217 WA0002

Dilluns, 17 Febrer 2020 13:00

Taller d'escriptura

Aprenent a escriure, aprenent a viure.

Avui, als grups de 2n d'ESO.

Taller d'escriptura Coca-Cola.

taller coca cola

Dilluns, 17 Febrer 2020 12:37

Concurs empreses simulades

Els alumnes de segon de grau mitjà de Gestió Administrativa han guanyat el Concurs de presentació d'empreses simulades. El premi és un xec per valor de 100.000€ (virtuals) que seran directament ingressats al compte corrent de l’empresa MenorCamp, SCoopS.

empresa aula

Dimecres, 12 Febrer 2020 19:49

Visita a la Fira de la Ciència

Avui els nostres alumnes de 1r d'ESO han visitat la Fira de la Ciència

fira ciencia II

fira ciencia

Darrera modificació el Dimecres, 12 Febrer 2020 19:52
Dimecres, 12 Febrer 2020 19:34

Visita a l'Oficina d'Informació Turística

Els grups de 1 ESO van fer una activitat sobre Ciutadella. Vàrem anar a L’oficina d’informació Turística a demanar informació en anglès sobre diferents aspectes de la nostra ciutat. Amb aquesta informació després els alumnes van realitzar pósters. La idea era que el personal de l'Oficina de Turisme triés els que els semblaven millors per penjar-los allà. Hem d'agrair la seva feina seriosa i desinteressada. Finalment, en van triar quatre. Aquests són els guanyadors:

oficina turisme

oficina turisme II

Darrera modificació el Dimecres, 12 Febrer 2020 19:39
Dissabte, 08 Febrer 2020 09:58

Visita a la bodega de Binifadet

Els alumnes de 1r i 2n de servei en restauració i els de Direcció de cuina han visitat la bodega Binifadet, on han pogut veure tot el procés. Des de la preparació del terreny al tast dels vins.

Una experiència molt bona.

binifadet III

binifadet II