Centre

2
1

Des de la Comissió de la Biblioteca del centre  volem també donar a conèixer la figura i l'obra de l'il·lustre filòleg d'origenciutadellenc, i mallorquí d'adopció, Francesc de Borja Moll, imprescindible en la història de la nostra llengua. Tot coincidint que el 10 d'octubre es celebra l'aniversari del seu naixement hem preparat a la biblioteca una mostra del material bibliogràfic de què disposam sobre el lingüista.
Així mateix podrem visionar l'entrevista que li va fer Montserrat Roig als anys 70, una petita joia que transmet força bé la personalitat de Francesc de Borja Moll,  aquella dolcesa i bonhomia reconegudes per gairebé tothom.

Us convidam, fins el 26 d'octubre, sa visitar aquesta mostra que hem preparat a la biblioteca del centre i esperam que us sigui d'interès".

IMG 0238

IMG 0251La setmana passada el professorat d'Educació Física va promocionar la pràctica del kunfú entre els alumnes de 4t d'ESO amb la col·laboració d'Àngel Quevedo del Gimnàs Físics de Ciutadella.

Darrera modificació el Diumenge, 07 Octubre 2018 20:23
Dimarts, 02 Octubre 2018 10:56

EDUCAR ADOLESCENTS...SENSE PERDRE LA CALMA

imatge
Divendres 5 d'octubre a les 20h. al teatre sant Miquel xerrada de Jaume Funes, psicòleg, educador, periodista i gran comunicador, organitzada per l'IES M. Àngels Cardona i la seva APIMA:
EDUCAR ADOLESCENTS... SENSE PERDRE LA CALMA
Com continuar sent adults útils en la vida dels nostres adolescents.
No us perdeu l'oportunitat d'escoltar-lo!
Divendres, 21 Setembre 2018 17:59

ESTUDIS A DISTÀNCIA

IEDIB CIUTADELLA

Diumenge, 16 Setembre 2018 20:07

Batxillerat a distància

iedib

Ja s'ha obert el termini de matrícul·la del batxillerat a distància fins al 28 de setembre.

L'IES M.À. Cardona és centre col·laborador de l'IEDIB. Si estau interessats en aquests estudis, us podeu informar en aquest centre o a https://iedib.net/.

Darrera modificació el Diumenge, 16 Setembre 2018 20:15
Dimarts, 11 Setembre 2018 08:35

Llistes de grups curs 2018-2019

Darrera modificació el Dimarts, 11 Setembre 2018 14:53

La nostra alumna, Olga Triay Bagur va anar convidada a la recepció reial al Palau de l'Almudaina del passat 3 d'agost. El motiu de la seva participació a l'acte és haver obtingut la millor puntuació de Menorca a la prova de batxillerat per a l'accés a la universitat. Com a centre és un orgull tenir alumnes així, li donam l'enhorabona pels seus resultats i li desitjam molt èxit en el seu futur.

Darrera modificació el Dimecres, 05 Setembre 2018 16:09

Tràmit actiu de l'1 al 15 de setembre

Accés al tràmit (es pot tramitar sense autenticació)

Divendres, 31 Agost 2018 14:33