Centre

PREMIS TALIA

27è CONCURS LITERARI TALIA 2020

Bases del concurs

1. L'IES M. Àngels Cardona de Ciutadella convoca el 27è concurs literari Talia de poesia (1r, 2n, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), de relat (2n, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), de diàleg teatral (4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), d'assaig (Batxillerat i Cicles Formatius) i d'auques (1r d'ESO). I continuam amb la categoria de concurs de relat o poesia per al professorat i personal no docent.

2. El tema de les creacions es concretarà per part del professorat de llengua catalana, castellana i anglesa.

3. El concurs s'adreça a tot l'alumnat, professorat i personal no docent del centre.

4. Cada participant, segons el nivell que cursi, podrà presentar un recull de poemes, un relat curt, un diàleg teatral, un assaig i/o una auca.

5. Els textos seran escrits en català, en castellà o en anglès. Les obres seleccionades de cada grup S'ENVIARAN PER CORREU ELECTRÒNIC, EN FORMATS PDF I ODT, escrites amb lletra Verdana, núm. 11 i espai 1’5. Les obres hauran de dur un títol i aniran signades amb un pseudònim, i en un sobre a part, que donaran al seu professorat de llengües, hi haurà escrit el títol de l'obra, el curs i el nom complet del participant. El nom del participant no podrà aparèixer a l'obra, ni com a títol, ni com a signatura ni com a part del text. L'adreça d'enviament és:

6. Els textos en prosa tindran una extensió màxima de cinc pàgines i mínima de dues. Els reculls de poemes, d'un a tres poemes, han de tenir un mínim de 14 versos i el diàleg teatral un mínim de 3 pàgines.

7. Els treballs hauran de ser inèdits i es podran enviar per correu fins al divendres 27 de març de 2020.

8. S'estableix un primer premi per a cadascuna de les modalitats que s'especifiquen a la base 1. Aquests consistiran en un val que es podrà canviar per llibres o altre material per un valor de 25€.
Per a la categoria de professorat i personal no docent el premi consistirà en un dinar per a 2 persones al restaurant del centre.
Així mateix, el jurat es reserva el dret d'establir els finalistes que consideri oportuns, atesa la qualitat dels textos.

9. El jurat es reserva el dret de declarar desert algun dels premis, si ho considera oportú.

10. El veredicte del jurat –la composició del qual es farà pública en un termini adequat– serà inapel·lable, i la proclamació dels guanyadors tindrà lloc el 23 d'abril de 2020, dia en què celebrarem la diada de Sant Jordi a l'institut.

Ciutadella de Menorca, 24 de gener de 2020
Comissió Lingüística

Des de l'IES Maria Àngels Cardona us recomenem que visiteu la pàgina web del Govern Balear per tenir la informació actualitzada sobre el COVID-19.

Darrera modificació el Dijous, 12 Març 2020 11:43
Divendres, 28 Febrer 2020 19:58

Accèssit per al Projecte empresarial "BeeWax"

Un grup d'alumnes de segon del Cicle de Gestió Administrativa han tornat a guanyar un altre premi. En aquest cas és per la participació al Premi ICAPE. Han obtingut un accèssit per al Projecte empresarial "BeeWax" en el marc del programa Joves Emprenedors Professionals.
El passat dimecres a Palma de Mallorca hi va haver la final dels 15 projectes seleccionats d'un total de 70 de les Illes Balears.

Enhorabona!

ICAPE

Dilluns, 24 Febrer 2020 19:46

Taller sobre bolets

Els alumnes de primer ESO han fet un taller sobre bolets de Menorca impartit per Cicerón Mercadal. A partir d'avui cada grup serà responsable en proporcionar la humitat necessària al cultiu del grup i en un parell de setmanes podran començar a recol·lectar els bolets.
bolets
bolets 2
bolets 3

Dilluns, 24 Febrer 2020 19:31

Viatge a Madrid

Els alumnes de direcció de cuina han anat de viatge d'estudis a Madrid. Allà, han visitat les cuines del palau reial,  els gastromercats de Madrid, han gaudit d'un sopar a un restaurant de luxe coreà, anomenat Luke i a més, van tenir temps d'anar fins a Toledo a visitar la fàbrica de massapà i el call jueu de la ciutat on van  aprendre el relacionat amb la cuina safardita. Va ser una experiència molt enriquidora.

COLLAGE

COLLAGE3

COLLAGE2

COLLAGE4

Darrera modificació el Dilluns, 24 Febrer 2020 19:46

Inscripció: Del 17 de febrer al 20 de març, ambdós inclosos.

Lloc d'inscripció: Delegació Territorial d'Educació a Menorca. (Av. Josep M. Quadrado, 33 de Maó. Telèfon 971 36 90 08)

Calendari de les proves: Dies 21,22 i 23 d'abril de 2020.

Lloc de realització de les proves: IES M. Àngels Cardona. (Ronda de Balears, s/n de Ciutadella)

Més informació

Inscripció: Del 4 al 13 de març

Llista provisional de persones inscrites: 24 de març

Termini de reclamacions contra la llista provisional: 25, 26 i 27 de març

Llista definitiva de persones inscrites: 7 d'abril

Període dins el qual s'han de dur a terme les proves: Del 4 al 26 de maig

Publicació dels resultats provisionals de cada prova: Cinc dies hàbils posteriors a la realització de la prova

Termini de reclamacions contra els resultats provisionals de cada prova: Tres dies hàbils posteriors a la publicació dels resultats provisionals

Publicació dels resultats definitius de cada prova: L'endemà de la resolució de les reclamacions

Més informació

Segona xerrada del cicle de conferències (Els adolescents i delictes informàtics) a càrrec de la Policia Nacional. Serà aquest dijous dia 20 de febrer a les 20h a L'IES JM Quadrado.

IMG 20200217 WA0002

Dilluns, 17 Febrer 2020 13:00

Taller d'escriptura

Aprenent a escriure, aprenent a viure.

Avui, als grups de 2n d'ESO.

Taller d'escriptura Coca-Cola.

taller coca cola