Centre

Dimecres, 13 Novembre 2019 21:03

Resultats dia de la fruita

La Comissió de Convivència i Coeducació del nostre centre va convocar tot l’alumnat d’ESO a superar un repte el passat dia 12 de novembre: el DIA DE LA FRUITA. Aquesta acció s’emmarca dins el projecte d’Aula acollidora.
Aquí teniu la relació dels grups, amb el tant per cent d’alumnat que duien fruita i quants punts extraordinaris sumaran al recompte general d’Aula acollidora.
Hi va haver una bona participació. Menjar fruita ha resultat doblement beneficiós per tothom! Enhorabona a tots els grups!!

Dia de la fruita resultats

Diumenge, 10 Novembre 2019 19:58

Dia de la fruita

dia de la fruita

Ahir el nostres alumnes Ruth Álvarez, Cristòfol Bosch, Aina Fernández, Marina Genestar, Natàlia Marqués, Neus Marquet, Ana M. Martínez, Roger Mayans, Caterina Moll i Jordi Pons varen ser reconeguts per la Conselleria d’Educació pel mèrit a l’esforç personal i al rendiment acadèmic excel·lent. Estam molt orgullosos de vosaltres!

premis

premis 2

Dimarts, 29 Octubre 2019 17:04

Certificació AENOR

Avui matí hem rebut la visita del director general i el cap de departament de FP, Antoni Baos i Jaume Rigo i de la directora de l’IQPIB, Glòria Escudero. En han lliurat la certificació AENOR de qualitat. Gràcies per la visita.

IMG 20191029 WA0007IMG 20191029 WA0009IMG 20191029 WA0006IMG 1851

Dissabte, 26 Octubre 2019 10:14

CONCURS LLETRES I MOTS

El dimarts 22 d’octubre  a les 11h, a la sala d’actes de la Casa de Cultura de Ciutadella es celebrà el 3r al concurs "Lletres i mots".Hi participàrem amb 5 alumnes concursants i 16 alumnes  de públic. Na Maria Bagur Bosch juntament amb 2 alumnes més de Ciutadella participaran a la final insular, la qual tindrà lloc dissabte 9 de novembre a les 11,30h, a Ferreries, dins el marc de la XV Fira del Llibre en Català.

concurs lletres i mots

Divendres, 25 Octubre 2019 13:39

Comença el projecte Escac i MAC.

Hem iniciat el projecte Escac i MAC per a tots els alumnes d'ESO que vulguin apuntar-se. Cada dijous a la biblioteca del centre hi trobarem partides, reptes ... professors i alumnes pensant, jugant i aprenent junts!
Volem agrair a l'APIMA que ens hagi dotat de rellotges i peces. Com sempre, la seva col·laboració és imprescindible.
escacs 2
escacs apimaescacs
Dijous, 24 Octubre 2019 08:44

Comissió lingüística

La comissió lingüística ja treballa en la redacció del nou Projecte Lingüístic.

comissio linguistica

Dijous, 24 Octubre 2019 08:36

Manteniment de jardineria

Ja fa uns dies que s'ha posat en marxa la brigada de manteniment de jardineria: durant el primer pati de dos dies per setmana, un grup d'alumnes i professors voluntaris s'encarreguen
d'arreglar els arbres del jardí: han començat arreglant les alzines que varen sembrar ja fa uns  anys els alumnes de primer d'ESO. Enhorabona a tots els participants per colaborar en aquesta iniciativa!!

jardineria
Dimecres, 23 Octubre 2019 10:20

EUROPEAN YOUNG CHEF AWARD

Els nou joves xefs europeus més talentosos de 2019 competeixen per l’EUROPEAN YOUNG CHEF AWARD: entre ells, Clara Florit, amb la seva mentora, Cati Zornoza, dins el context de la candidatura MENORCA EUROPEAN REGION OF GASTRONOMY 2022!

chef

Dissabte, 19 Octubre 2019 09:45

L'enginy invisible

Divendres 18 d’octubre visità el nostre centre Núria  Salan, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), doctora en ciència dels materials i enginyeria metal·lúrgica i l’actual presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.
Realitzà dues xerrades a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de la branca científica, sobre Dona i Ciència, i encoratjà especialment a les al·lotes a perdre la por als estudis tecnològics, un àmbit tradicionalment masculí.
La xerrada s’enmarcà en la promoció de la coeducació, eix educatiu important en el nostre centre.
Volem agrair a na Núria que ens hagi dedicat el seu temps.

36e62ca2 54ee 479a 928d fa47e6e6aab5
Darrera modificació el Dissabte, 19 Octubre 2019 09:51