FP

Alumnat

Dijous, 19 Setembre 2019 12:48

CAMPUS CIENTÍFIC D'ESTIU FME 2019

Durant el mes de Juliol na Nuria Pons Sucarrats, n'Òscar Pérez Massanet, en Dani Llufriu Roman, i n'Aleix Capó Moll, van assistir a un campus de matemàtiques a la Facultat de Matemàtiques i Estadistica (UPC) de Barcelona.
Va ser una gran experiència preuniversitària, on apart d'estudiar a la Universitat, es van allotjar al Col·legi Major Penyafort, dinar al menjador de Físiques (a preu d'universitari, tot un luxe).
El curs va ser molt interessant i ells van xalar moltíssim.
Enhorabona a aquests a quatre alumnes i des del centre animem a tot l'alumnat de 1r batxillerat a repetir l'experiència el proper curs.
Dimecres, 18 Setembre 2019 10:31

IEDIB

L'IES M.Àngels Cardona, és centre col·laborador de l'IEDIB (Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears)

Dimecres, 11 Setembre 2019 13:45

Material 1r ESO CURS 2019-2020

En aquest centre volem minimitzar el màxim el pes que els vostres fills porten a les motxilles. Des de les famílies heu de vigilar que portin el material estrictament necessari.

Els alumnes tenen a la seva aula de referència un armariet personal que es pot tancar amb un candau. En aquest armariet hi poden deixar el material que no sigui d’ús diari.

Material per a 1r d'ESO

Darrera modificació el Dimecres, 11 Setembre 2019 13:52
Divendres, 05 Juliol 2019 14:26

Calendaris GestIB