FP

logofp

Alumnat

Dimarts dia 17d'abril els alumnes de 1r de Batxillerat de les assignatures de Física i Química i Biologia i Geologia van assistir als tallers de Demolab a la seu universitària d'Alaior. A la part de Física i Química van fer experiments curiosos com: congelar instatàniament unes galetes, canviar el color d'un líquid segons la copa on estava o esclatar un globus amb suc de llimona. A la part de Biologia es van posar en la pell d'investigadors. Van treballar com si fossin a un laboratori i van poder observar mosques del vinagre, les quals són utilitzades en estudis genètics.

IMG 20180417 103824 849

Dilluns, 23 abril 2018 13:58

Tot a punt per celebrar Sant Jordi

Al nostre centre ja ho tenim tot a punt per celebrar Sant Jordi.

Feliç diada a tothom!

IMG 20180423 114844

Darrera modificació el Dimecres, 25 abril 2018 11:59
Dimarts, 17 abril 2018 17:15

Viatge dels alumnes 4t d'ESO

El passat dimarts, dia 10 d'abril, 70 alumnes de 4t d'ESO, acompanyats per 6 professors, van visitar diferents indrets de Catalunya. Durant 4 dies van poder contemplar la bellesa de la ciutat de Girona (la Catedral, banys àrabs i muralles), van poder gaudir del paisatge i de l'entorn de la Garrotxa, van passejar per la vila de Besalú i van visitar el Teatre-Museu Dalí de Figueres. També va haver-hi temps per a la diversió al parc d'atraccions de Port Aventura. Sens dubte, una gran experiència i un bon record per aquest final d'etapa!

viatge 4t foto grup

Darrera modificació el Dimarts, 17 abril 2018 17:42

El passat dimarts dia 10 d'abril, 2 alumnes del Cicle formatiu de grau mitjà de Cuina i Gastronomia van partir cap a Marina di Massa (Itàlia) per realitzar 5 setmanes de pràctiques formatives a dues empreses italianes. Els alumnes, Alipio Jiménez Moris i Karen Riera Enseña, van viatjar a Barcelona on es van trobar amb dos alumnes de Formentera i, tots quatre, acompanyats per la professora del nostre centre Francesca Russo van partir cap a Pisa.

Més informació al bloc:

aeroport