Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

Alumnat

Dimecres, 25 Novembre 2020 12:33

25 de Novembre a l'IES M. Àngels Cardona

El nostre centre participa amb el projecte CAP A LA IGUALTAT! al programa d'«Accions de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista als centres educatius en el marc de la celebració del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones. Any 2020» de Convivèxit, amb activitats programades per tots els nivells i estudis.

#CAPALAIGUALTAT

No_més_violència_de_gènere-2.png
Darrera modificació el Dimecres, 25 Novembre 2020 12:38
Dimecres, 18 Novembre 2020 11:49

Novetats Bibliomac Novembre 2020

Us comunicam  que el Servei de Joventut del Consell Insular de Menorca ha actualitzat la guia de recursos LGTBI VISIBILITZAR LA DIVERSITAT, per tal de donar a conèixer a la comunitat educativa, sense estereotips ni prejudicis, la realitat heterogènia de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transexuals i intersexuals.

Els nous llibres que es troben a la bibliomac i que podeu demanar en préstec a través dels tutors són els següents:

20201118 100043

Us recordam que a la web www.guialgtbi.com disposau d’una àmplia i actualitzada informació sobre els continguts següents:

• Guia de lectura, amb 50 llibres, alguns digitals.
  • Guia audiovisual, que actualment conté 97 referències de pel·lícules,sèries, documentals i curtmetratges amb fitxes informatives de cadascun, un resum i enllaços per accedir-hi.
  • Directori digital, que inclou actualment 60 enllaços a revistes, portals d’actualitat informativa, llibreries i editorials especialitzades, legislació, terminologia, etc...

Coordinació bibliomac

Darrera modificació el Dimecres, 18 Novembre 2020 11:58
Dimecres, 04 Novembre 2020 16:15

HALLOWEEN A L'INSTITUT

El passat divendres, aprofitant la festivitat Estatunidenca de Halloween, des del departament de Llengües estrangeres s'ha organitzat una Gimcana Terrorífica. L'alumnat havia de cercar objectes (aranyes, pocions, ulls, rates, fantasmes,...) amagats al pati i de pas practicar una mica de gramàtica.

Ha sigut tot un èxit!

unnamed_1.jpgunnamed-2.jpgunnamed-3.jpg

Darrera modificació el Dimecres, 04 Novembre 2020 16:23
Dimarts, 27 Octubre 2020 10:44

Concurs Lletres i mots. Final de Ciutadella

El passat dimarts 20 d’octubre es va celebrar a la Biblioteca Pública de Ciutadella la selecció dels alumnes representants del nostre poble a la final de l’illa del Concurs Lletres i mots. És un concurs per als alumne de 3r d’ESO que consisteix a lletrejar paraules en català i està organizat per la Xarxa de Biblioteques de Menorca. En aquesta selecció hi hem participat dos centres de Ciutadella: el col·legi Sant Francesc de Sales i l’IES M. Àngels Cardona.

Els nostres alumnes participants van superar la final interna en el centre i han estat: Gerard Moll, Maria Moll, Alberto Hernández, Marc Fernández i Soraya Llorens. Com a finalista de Ciutadella ha quedat, juntament amb un alumne del Col·legi Salesià, el nostre alumne de 3r ESO C n’Alberto Hernández.
Volem donar l’enhorabona a tots, i encoratjar-los a mantenir l’interès per les nostres paraules.

La final de l’illa tindrà lloc el dissabte 7 de novembre a les 12:00 a Ciutadella, davant l’Ajuntament, en el marc de la celebració de la Fira del Llibre en Català. Us hi esperam!
PHOTO 2020 10 26 12 24 54 2

PHOTO 2020 10 26 12 24 54