FP

Alumnat

2
1

Des de la Comissió de la Biblioteca del centre  volem també donar a conèixer la figura i l'obra de l'il·lustre filòleg d'origenciutadellenc, i mallorquí d'adopció, Francesc de Borja Moll, imprescindible en la història de la nostra llengua. Tot coincidint que el 10 d'octubre es celebra l'aniversari del seu naixement hem preparat a la biblioteca una mostra del material bibliogràfic de què disposam sobre el lingüista.
Així mateix podrem visionar l'entrevista que li va fer Montserrat Roig als anys 70, una petita joia que transmet força bé la personalitat de Francesc de Borja Moll,  aquella dolcesa i bonhomia reconegudes per gairebé tothom.

Us convidam, fins el 26 d'octubre, sa visitar aquesta mostra que hem preparat a la biblioteca del centre i esperam que us sigui d'interès".

IMG 0238

IMG 0251La setmana passada el professorat d'Educació Física va promocionar la pràctica del kunfú entre els alumnes de 4t d'ESO amb la col·laboració d'Àngel Quevedo del Gimnàs Físics de Ciutadella.

Darrera modificació el Diumenge, 07 Octubre 2018 20:23
Dimarts, 02 Octubre 2018 10:56

EDUCAR ADOLESCENTS...SENSE PERDRE LA CALMA

imatge
Divendres 5 d'octubre a les 20h. al teatre sant Miquel xerrada de Jaume Funes, psicòleg, educador, periodista i gran comunicador, organitzada per l'IES M. Àngels Cardona i la seva APIMA:
EDUCAR ADOLESCENTS... SENSE PERDRE LA CALMA
Com continuar sent adults útils en la vida dels nostres adolescents.
No us perdeu l'oportunitat d'escoltar-lo!
Divendres, 21 Setembre 2018 17:59

ESTUDIS A DISTÀNCIA