FP

Divendres, 05 Juliol 2019 14:26

Calendaris GestIB

Calendari d'activitas al GestIB

Si voleu consultar el calendari d'activitats del grup-classe, heu d'accedir al GestIB, entrar el vostre usuari i contrasenya i anar al menú "Calendari, horari i tasques" -> "Tasques i activitats"

gestib

Dijous, 27 Juny 2019 15:22

Llibres de text i lectura curs 2019-2020

Relació de llibres de text i lectura del curs 2019-2020:

Informació a les famílies de 2n d'ESO curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Com us vàrem informar en la darrera reunió del programa MACTAC, la Conselleria d’Educació ens va incloure en el seu projecte TAC i subvenciona la compra dels dispositius de les famílies. L’import total d’aquesta ajuda és de 75€, que us seran descomptats en el segon i tercer termini de pagament del chromebook. Així, per formalitzar la matrícula del curs 2019-2020 l’import a pagar serà de 112€, que resulten del següent:

* 77€ del segon termini de la compra del dispositiu (112€ - 35€ de l’ajut).

* 10€ de la llicència digital del llibre de Català.

* 15€ del llibre d’activitats d’Anglès Workbook (l’editorial fa un preu molt reduït al centre, si es compra a les llibreries té un cost de 24€).

* 6€ del dossier de Castellà.

* 4€ del dossier de Geografia i Història.

TOTAL 112€

En relació a l’assegurança dels dispositius us volem comentar que, atès que la que ve associada al rènting no cobreix reparacions per import inferior a 150€; teniu la possibilitat, si trobau, de contractar un pla de serveis ampliat.

Aquí teniu un tutorial per contractar-lo.

Estam a la vostra disposició per a qualsevol aclariment,

L’Equip Directiu i la Comissió TIC-TAC

Darrera modificació el Divendres, 05 Juliol 2019 18:06
Dimarts, 18 Juny 2019 21:45

BEQUES EUROTOQUES

Dijous passat va  sortir publicades les beques anuals EURO-TOQUES ( associació de cuiners europeus). Ens han concedit 3 de les 4 beques que donen anualment i que consisteixen en una estada formativa de 3 mesos en un restaurant amb estrella Michelin, 1500€ i allotjament i manutenció inclosos.

Els alumnes becats son:

Mercedes Gabriela Carreras, Restaurant MACA DE CASTRO a Alcúdia, regentat per Macarena de Castro
Joan Caballo Triay, Restaurante LA SALITA a València, regentat per Begoña Rodrigo ( guanyadora de la darrera edició de TOP CHEF)
Cristina Sintes Dvrakova, Restaurante COCINANDOS a Lleó, regentat per Yolanda León.

Des del  departament HOTELERIA I TURISME esteim molt satisfets per la concessió d'aquestes beques, ja que resulta molt difícil aconseguir-les al tractar-se de beques d'àmbit estatal.
Darrera modificació el Dissabte, 06 Juliol 2019 09:30
Pàgina 1 de 49