FP

Alumnat

Divendres, 22 Novembre 2019 11:27

Cúpules de Leonardo

Durant aquesta setmana i la que ve, els alumnes treballaran la geometria treballant en equip cosntruïnt cúpules de Leonardo.

UNADJUSTEDNONRAW thumb 11c9

UNADJUSTEDNONRAW thumb 11d1

Dimecres, 13 Novembre 2019 21:03

Resultats dia de la fruita

La Comissió de Convivència i Coeducació del nostre centre va convocar tot l’alumnat d’ESO a superar un repte el passat dia 12 de novembre: el DIA DE LA FRUITA. Aquesta acció s’emmarca dins el projecte d’Aula acollidora.
Aquí teniu la relació dels grups, amb el tant per cent d’alumnat que duien fruita i quants punts extraordinaris sumaran al recompte general d’Aula acollidora.
Hi va haver una bona participació. Menjar fruita ha resultat doblement beneficiós per tothom! Enhorabona a tots els grups!!

Dia de la fruita resultats

Diumenge, 10 Novembre 2019 19:58

Dia de la fruita

dia de la fruita

Aquesta setmana els alumnes de Direcció de cuina han elaborat un menú tradicional adaptat al segle XXI als periodistes londinencs per fomentar Menorca Capital gastronòmica.
La degustació a tingut lloc a la escola de cuina Mimo de Londres.
Ha estat una experiència inoblidable i un plaer aportar un granet d'arena per a la nostre illa de Menorca.
london cuina 4
london cuina 3