FP

maquina escribir antigua underwood n5

24è CONCURS LITERARI TALIA 2017

Bases del concurs

1. L'IES M. Àngels Cardona de Ciutadella convoca el 24è concurs literari Talia de poesia (1r, 2n, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), de relat (2n, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), de diàleg teatral (4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), d'assaig (Batxillerat i Cicles Formatius) i d'auques (1r d'ESO).
També es celebrarà el "VIIIè Concurs de Fotofilosofia". Els professors de filosofia explicaran les bases als grups que hi participin.

2. El tema de les creacions es concretarà per part del professorat de llengua catalana, castellana i anglesa.

3. El concurs s'adreça a tot l'alumnat del centre.

4. Cada participant, segons el nivell que cursi, podrà presentar un recull de poemes, un relat curt, un diàleg teatral, un assaig i/o una auca.

5. Els textos seran escrits en català, en castellà o en anglès. Les obres seleccionades de cada aula s'enviaran per correu electrònic, en formats pdf i odt, escrites amb lletra Arial, núm. 12, a doble espai. Les obres aniran signades amb un pseudònim, i en un sobre a part, que donaran al seu professor, hi haurà escrit el títol de l'obra, el curs i el nom complet del participant. El nom del participant no podrà aparèixer a l'obra, ni com a signatura ni com a part del text. L'adreça d'enviament serà: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

6. Els textos en prosa tindran una extensió màxima de cinc folis i mínima de dos. Els reculls de poemes, d'un a tres poemes.

7. Els treballs hauran de ser inèdits i es podran enviar per correu fins al 10 de març de 2017.

8. S'estableix un primer premi per a cadascuna de les modalitats que s'especifiquen a la base 1. Aquests consistiran en uns vals que es  podran canviar per llibres, discs compactes o material informàtic, per un valor de 30€.
Així mateix, el jurat es reserva el dret d'establir els finalistes que consideri oportú, atesa la qualitat dels textos.

9. El veredicte del jurat –la composició del qual es farà pública en un termini adequat– serà inapel·lable, i la proclamació dels guanyadors tindrà lloc el 12 d'abril de 2017, dia en què celebrarem la diada de Sant Jordi a l'institut.

10.  El jurat es reserva el dret de declarar desert algun dels premis, si ho considera oportú.

Ciutadella de Menorca, 16 de gener de 2017

Departaments de Català, Castellà i Llengües Estrangeres