Un any més, 186 alumnes de 3r i 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat de l'IES Josep M. Quadrado i de l'IES M. Àngels Cardona de Ciutadella, ens hem reunit al teatre de l'IES Josep M. Quadrado per a participar en les proves Cangur de matemàtiques.

cangur2015 1

Aquest any, per primera vegada, hi ha participat un alumne de 6è de primària, ja que les proves s'han convocat com a novetat per alumnes de 5è i 6è de primària.
Les proves cangur es celebren arreu del món, avui dia 19 de març i tenen com a únic objectiu estimular i motivar els alumnes en la resolució de problemes i en el gaudi de les matemàtiques.

Aquesta jornada de matemàtiques ha consistit en respondre, de manera individual, 30 qüestions i problemes matemàtics amb respostes múltiples (5 possibles respostes) cada un adaptat al nivell del curs en qüestió ,durant 1:15h , sense utilitzar calculadora i utilitzant tan sols l'enginy i el raonament matemàtic. Després d'un petit descans, hem pogut veure la pel∙lícula 21Black Jack alhora que hem treballat amb els jocs amb estratègia guanyadora o el problema de Monty Hall (díptic).

cangur2015 2

logofp