Famílies

Dijous, 19 Octubre 2017 16:31

Visita al lloc de Parelleta

Dilluns dia 9 d'octubre els alumnes de Gestió Administrativa van visitar el lloc de Parelleta. Van fer-ho amb la intenció de tenir més informació a l'hora de prendre decisions i intentar, també, que el futur de l'empresa Menorcamp sigui viable.  Els alumnes van poder veure un altre tipus d’explotació agrària que produeix i ven productes d’horta i embotits, principalment, i que intenta diversificar la producció amb elaboracions dels excedents que produeix la finca. Amb aquesta visita el grup va agafar idees per poder fer el catàleg de productes de Menorcamp que podria incloure productes ecològics i/o d’agricultura integrada.

IMG 8842

El passat dimecres dia 4 d'octubre els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa van fer una visita a l'empresa Binitord de Ciutadella. En el mòdul d'Empresa a l'aula, els alumnes aprenen a desenvolupar totes les tasques administratives d'una organització mitjançant la simulació d'una empresa que opera en un entorn virtual. Aquesta empresa es diu MenorCamp i es dedica a comercialitzar productes que produeix el camp de Menorca. La visita va servir per conèixer el procés d'elaboració del vi i tenir més criteri a l'hora de fer un catàleg de productes per vendre.

Binitord, en aquest cas, és una explotació agrària que intenta respectar l'entorn i el mediambient, i du a terme una tasca d'acurada i meticulosa elaboració que li permeten d'obtenir productes de qualitat i diferenciats. Aquests productes només es comercialitzen a l'illa amb l'objectiu de donar el segell d'únic al vi de la nostra terra.

Darrera modificació el Dimarts, 10 Octubre 2017 20:24

Dia 27 de setembre, Dia Mundial del Turisme, els alumnes del nou cicle de Guia, informació i assistència turístiques van realitzar la primera sortida per descobrir "El secreto de Ciutadella", una visita dramatitzada pel centre de la ciutat.  20170927 200232 1 2

Divendres, 22 Setembre 2017 10:21

Vehicles elèctrics a l'institut

Dimecres dia 20 de setembre el departament de Tecnologia va organitzar una activitat dins el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat. En primer lloc, va haver-hi una xerrada a càrrec de dos exalumnes del nostre centre, Guillem Bosch i Josep Pons, enginyers de Sorenoid i del Consell Insular de Menorca respectivament. Després, durant els dos patis, els alumnes van poder veure de prop dos cotxes i un autobús elèctrics. Aquest últim ja està fent un dels trajectes de Ciutadella.

vehicles

Darrera modificació el Divendres, 22 Setembre 2017 16:42
Dimecres, 13 Setembre 2017 10:22

Començam un nou curs!

Començam un nou curs i tots ho feim amb moltes ganes i il·lusió. I per començar a conèixer-nos, a crear nous vincles entre nosaltres i a formar un bon equip, res millor que fer una bona dinàmica de grup. Una gran inciativa que haurem de repetir!

IMG 20170912 WA0007

Darrera modificació el Dimecres, 13 Setembre 2017 11:01
Dimecres, 30 Agost 2017 15:17

Carta inici de curs 2017-2018

Benvolguts alumnes i famílies d'ESO, BATXILLERAT i FORMACIÓ PROFESSIONAL

S'acosta el moment d'iniciar el nou curs. Deixarem enrere el temps de vacances per retrobar els companys i fer noves amistats, per plantejar-nos reptes i esforçar-nos per aconseguir-los i per aprendre uns dels altres. L'equip de l'IES M. Àngels Cardona us dóna la benvinguda i us espera amb il·lusió i amb energies renovades.

Volem saludar molt especialment a tots els alumnes i les famílies que aquest curs 2017-2018 s'incorporen a la nostra comunitat educativa. Gràcies per voler-ne formar part.

Al document adjunt teniu un conjunt d'informacions que seran del vostre interès. Vos demanam que pareu especial atenció a les dates i horaris de les diferents trobades i reunions que es celebraran durant els mesos de setembre i octubre. El nostre projecte necessita de la participació de tots!

Tot esperant que aquest sigui un gran curs, en nom de l'equip directiu us salud i us emplaç a trobar-nos el proper dia 13 de setembre.

La directora,

Maria Josep Rebassa i Giménez

Carta inici de curs (ESO i BATXILLERAT)

Carta inici de curs (FP Bàsica i Cicles Formatius)