Famílies

Apima

Apima (5)

Comunicat de l’Apima de l’IES Maria Àngels Cardona:

Posicionament respecte el futur decret de guarderies assistencials

El passat 12 de desembre, a través del seu president, Martí Vera, la junta de l’Apima de l’IES Maria Àngels Cardona va adreçar una carta a la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, on li se li demanava aturar el decret de guarderies assistencials i que promogués en el seu govern una solució al problema de la regulació de l’educació de 0 a 3 anys. A l’Apima no questionam el problema que suposa l’existència de centres que atenen a aquest infants amb només una llicència municipal i sense unes condicions mínimes. Però, com que consideram que l’educació d’aquesta etapa ha de ser educativa i no només assistencial, consideram el decret com un entrebanc per avançar cap a la consolidació social i pressupostària del nostre model d’escoletes. També pensam que la mesura generarà una situació de desigualtat entre els fillets promoguda per la Conselleria de Benestar Social.

Com moltes altres entitats menorquines, a la carta també li demanam que vengui a Menorca per parlar de la problemàtica i de les possibles solucions.

La Junta Directiva

Dijous, 24 Novembre 2016 11:14

Assemblea APIMA IES M. Àngels Cardona

Convidam a les famílies a prendre part en l'assemblea de pares i mares d'alumnes del present curs que tindrà lloc al menjador del centre dia 30/11/2016, a les 19.30 h en primera convocatòria i a les 20.00 h en segona convocatòria.

JUNTA APIMA IES M. ÀNGELS CARDONA

Convocatòria

Dimecres, 04 Novembre 2015 20:27

Assemblea General de l'Apima

logoampa

Benvolgudes famílies:

Us convoc a l'assemblea general de l'associació de pares i mares d'alumnes de l'IES M. Àngels Cardona, que tindrà lloc el proper dimecres 18 de novembre de 2015 a les 19:45 h. en primera convocatòria, i a les 20:15 h. en segona, al menjador del centre, amb el següent:

Ordre del dia

1. Benvinguda i presentació dels membres de la junta de l'APIMA

2. Lectura i aprovació, si escau, de l'acta de la sessió anterior.

3. Presentació i aprovació, si escau, de la programació del present curs

4. Presentació i aprovació, si escau, de l'estat de comptes

6. Precs i suggeriments

La presidenta

Rosa Maria Girona

Ciutadella de Menorca, a 4 de novembre de 2015

VOS ESPERAM A TOTS...

Diumenge, 29 Març 2015 18:53

Nova Junta de l'Ampa

A l'Asamblea general de l'Apima celebrada el dia 15 d'octubre de 2014 a les 20:00 hS'acorden els següents càrrecs i s'aprova per assentiment de tots els assistents:

Presidenta: Rosa Mª Girona Gázquez

Secretaria: Marga Coll Coll

Tresorera: Mari Cursach Pons

Vocals:

•     Mariana Rotger López
  •     Xisco Marquet Florit
  •     Raquel Pericás Negrete
  •     Jesus Enrich Pons
  •     Manel Ojea Sáncez
  •     Biel de la Fuente Mercadal
  •     Martí Vera Jaume
  •     Tomeu Mercadal Triay
  •     Maria Rotger Genestar
  •     Juan Jesus Bosch Mares

Yola Torrent BagurAixí mateix es comunica que les reunions de la junta de l'AMPA es fan cada primer Dimarts de mes a les 20:00h i que són obertes a tots els que hi vulguin participar.També volem agrair la bona feina realitzada a les persones que per motius diversos no formen ja part de la nostra AMPA: Carme de les Heras Martínez, Antònia Carbonell Llabrés i Sílvia Seranova Pons. GRACIES.

logoampa

Diumenge, 28 Setembre 2014 18:29

El curs 2014-2015 ja ha començat!

Sessió d'acollida de l'alumnat de 1r d'ESO