Famílies

Apima (5)

Dimarts, 16 Octubre 2018 18:16

Nova Junta de l'Apima

A la darrera Asamblea general de l'Apima, es van acordar els següents càrrecs:

President: Martí Vera Jaume

Secretaria: Catalina Pons Seguí

Tresorera: Lali Juaneda Camps

Vocals:

•     Joan Forcada Moll
  •     Lourdes Llufriu Pons
  •     Jordi Llorens Fernández
  •     Maria Jesús Roman Canet
  •     Miquel Angels Apesteguia Nadal

Així mateix es comunica que les reunions de la junta de l'AMPA són obertes a tots els que hi vulguin participar.També volem agrair la bona feina realitzada a les persones que per motius diversos no formen ja part de la nostra APIMA. GRÀCIES.

Comunicat de l’Apima de l’IES Maria Àngels Cardona:

Posicionament respecte el futur decret de guarderies assistencials

El passat 12 de desembre, a través del seu president, Martí Vera, la junta de l’Apima de l’IES Maria Àngels Cardona va adreçar una carta a la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, on li se li demanava aturar el decret de guarderies assistencials i que promogués en el seu govern una solució al problema de la regulació de l’educació de 0 a 3 anys. A l’Apima no questionam el problema que suposa l’existència de centres que atenen a aquest infants amb només una llicència municipal i sense unes condicions mínimes. Però, com que consideram que l’educació d’aquesta etapa ha de ser educativa i no només assistencial, consideram el decret com un entrebanc per avançar cap a la consolidació social i pressupostària del nostre model d’escoletes. També pensam que la mesura generarà una situació de desigualtat entre els fillets promoguda per la Conselleria de Benestar Social.

Com moltes altres entitats menorquines, a la carta també li demanam que vengui a Menorca per parlar de la problemàtica i de les possibles solucions.

La Junta Directiva

Dimecres, 12 Desembre 2018 13:45

Assemblea APIMA

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el proper dia 17 de desembre l'APIMA del centre organitza la seva assemblea anual. L'APIMA és la responsable de nombroses accions que resulten imprescindibles per a l'organització de moltes de les activitats que programam i per al bon funcionament del centre (mercat de compra-venda de llibres, classes de repàs, xocolatada, ajudes als viatges...). En nom de l'equip directiu vull animar-vos a participar-hi de manera activa i a respondre a la convocatòria de la Junta directiva.

L'equip directiu

Assemblea APIMA

Diumenge, 29 Març 2015 18:53

Nova Junta de l'Ampa

A l'Asamblea general de l'Apima celebrada el dia 15 d'octubre de 2014 a les 20:00 hS'acorden els següents càrrecs i s'aprova per assentiment de tots els assistents:

Presidenta: Rosa Mª Girona Gázquez

Secretaria: Marga Coll Coll

Tresorera: Mari Cursach Pons

Vocals:

•     Mariana Rotger López
  •     Xisco Marquet Florit
  •     Raquel Pericás Negrete
  •     Jesus Enrich Pons
  •     Manel Ojea Sáncez
  •     Biel de la Fuente Mercadal
  •     Martí Vera Jaume
  •     Tomeu Mercadal Triay
  •     Maria Rotger Genestar
  •     Juan Jesus Bosch Mares

Yola Torrent BagurAixí mateix es comunica que les reunions de la junta de l'AMPA es fan cada primer Dimarts de mes a les 20:00h i que són obertes a tots els que hi vulguin participar.També volem agrair la bona feina realitzada a les persones que per motius diversos no formen ja part de la nostra AMPA: Carme de les Heras Martínez, Antònia Carbonell Llabrés i Sílvia Seranova Pons. GRACIES.

logoampa

Diumenge, 28 Setembre 2014 18:29

El curs 2014-2015 ja ha començat!

Sessió d'acollida de l'alumnat de 1r d'ESO