Famílies

b_150_100_16777215_00_images_apima_premiUIB2014_1.jpeg

Les alumnes de 2n de batxillerat Mariona Llorens Torres, Maria Valls Todolí i Sandra Torrens Juaneda han guanyat el Premi d'Investigació per a alumnes de 2n de batxillerat i de cicles formatius de la UIB, en la modalitat de treball col·lectiu relacionat amb les arts, les humanitats i les ciències socials.

El treball guanyador és "Street Art a Ciutadella", una investigació al voltant de les dues edicions sobre l'art al carrer que s'ha fet a la nostra ciutat els dos darrers estius. Aquest treball s'ha realizat en el marc de la matèria d'Història de l'Art i ha estat guiat pel professor Santiago Cardona Pons. Les alumnes van recollir el diploma de mans del rector de la UIB en una cerimònia realitzada a la universitat el passat 2 de juny. El premi per a cada una d'elles ha consistit en la matrícula gratuïta del primer curs complet de qualsevol titulació de la UIB per al curs 2014-2015.

premiUIB2014 1