Dijous, 05 Març 2015 09:39

X Olimpíada de Biologia 2015 Destacats

Roser Gomila Enrich, de Ciutadella i estudiant de 2n de batxillerat de Ciències a l’Institut Maria Àngels Cardona, ha guanyat el tercer premi de la X Olimpíada de Biologia 2015.

La prova es va realitzar a la seu de la UIB a Alaior el dia 8 de febrer de 2015. El primer premi ha estat per Francisco R. Jimenez Trinidad de l' IES Cap de Llevant (Maó) i el segon premi per a Martina Quetglas Barea de l' IES Mossèn Alcover (Manacor). El premi de la fase autonòmica ha estat una matrícula gratuïta per al primer curs d’estudis universitaris a la UIB per al curs 2015-16 i un val de 150 euros per a l’adquisició de material didàctic. A més, aquesta victòria li ha permès accedir a la fase nacional que tindrà lloc a Lleó del 12 al 16 de març de 2015, i a la qual assistirà amb els altres dos classificats i un representant de la UIB. Esperam que tengui molta sort!

Darrera modificació el Dimecres, 11 Març 2015 20:32
Més en aquesta categoria: « Alumnes premiades Calendari BAT1 »