Dilluns, 05 Octubre 2015 12:03

Descarrega't l'App de l'Institut Destacats

Valorar aquest article
(10 vots)

La nova App de l'Institut es pot instal·lar a qualsevol dispositiu (tauletes tàctils i smartphones) amb el sistema operatiu Android.

Les característiques principals són:

* Web: Accés directe a la pàgina web del centre.

* Aula Virtual: Accés a les aules Moodle.

* Exàmens: Accés als calendaris d'exàmens i lliurament de tasques de cada grup-classe.

* Contacta: Accés a la bústia de suggeriments, queixes i reclamacions (SQR), al correu electrònic de l'equip directiu i al telèfon del centre. També es pot accedir als correus electrònics del professorat.

* Gestib: Accés al programa de Gestió Educativa de la Conselleria d'Educació (per a famílies i professorat).

Aquesta App ha estat elaborada pels alumnes de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de primer de Batxillerat durant el curs 2014-2015.

El grup estava format pels alumnes Xavier Moll, Marc Llufriu, Reyes Alo i Maria Teresa Anglada.

Llegir 2989 vegades Darrera modificació el Dilluns, 27 Març 2017 21:46

logofp