Dimecres, 17 Febrer 2016 15:05

Trobada anual d'empreses simulades a Barcelona

El grup de 2n d'Administració i finances guanya el segon premi del Concurs de Presentacions a la Trobada anual d'empreses simulades celebrada a Barcelona.

Un grup d’alumnes dels cicles formatius de grau mitjà i superior d’Administració ha assistit a la trobada anual d’empreses simulades organitzada per la plataforma “Empresaula”, celebrada a l’auditori AXA de Barcelona els dies 16 i 17 de febrer. En aquest esdeveniment hi han participat 43 centres i 126 empreses, que han agrupat un total de 1.163 persones entre estudiants, professors i visitants.

Els nostres estudiants de 2n d’Administració i Finances han guanyat el segon premi del concurs de minipresentacions (elevator pitch) que s’ha dut a terme en el marc d’aquesta trobada, participant amb l’empresa simulada TIPIC.

A més, el grup ha aprofitat la trobada per participar en el networking i així establir relacions comercials amb les altres empreses assistents.

Empresaula és una xarxa social d’empreses simulades a Internet creades i gestionades per estudiants d’ensenyaments de grau mitjà i superior de FP a la qual participen els nostres alumnes amb les empreses TIPIC (grau superior)  i TASTA MENORCA (grau mitjà).

Darrera modificació el Dijous, 18 Febrer 2016 10:50