Compra Chromebooks

chromebook2

Dimecres, 27 abril 2016 12:56

Sant Jordi a l'Institut

El passat divendres dia 22 d'abril vam celebrar el dia de Sant Jordi de manera especial, així com ja és costum al centre.
Els alumnes de 3r d'ESO, amb l'ajuda dels seus tutors, van preparar un berenar solidari i un mercat de coses de segona mà, els beneficis dels quals es van donar a l'associació ASPANOB.

A més hi van haver actuacions musicals (va cantar na Judith Uris, acompanyada al piano de na Júlia de la Fuente, totes dues alumnes de 2n de Batxillerat) i de dansa (la Companyia de dansa Art en moviment va ballar la coreografia titulada Present Continuous).
També un grup d'alumnes de 1r d'ESO van interpretar una versió de la Llegenda de Sant Jordi  i uns quants professors van fer una lectura dramatitzada de La Princesa Cavaller de na Sònia Moll.
Per acabar es van lliurar una sèrie de premis que reconeixen la feina feta pels alumnes.
En primer lloc, van donar els premis literaris del centre, els Premis Talia. Enguany ja van celebrar la seua  XXIIIa edició. En segon lloc, van lliurar el VIIè Premi Fotofilosofia. I finalment van premiar el guanyador i finalista del Concurs de creació de Cartells de foment de la lectura (fets per alumnes d'informàtica de 4t d'ESO), els alumnes que van destacar a les Proves Cangur (de matemàtiques) i els  grups que van guanyar el concurs de selfies i vídeo que millor mostraven com ha de ser un berenar sense residus (concurs organitzat per la Comissió de Medi Ambient).
En definitiva, vam viure un dia intensiu, ple d'il·lusió i d'emocions! Un Sant Jordi de dalt de tot!!

Llegir 1168 vegades Darrera modificació el Dijous, 28 abril 2016 07:49