Dilluns, 02 Mai 2016 08:12

Premi Francesc de Borja Moll 2016

Aquest any, com en altres passades edicions, alguns dels premis del concurs literari Francesc de Borja Moll, organitzat pel Consell Insular de Menorca, han recaigut en alumnes del nostre centre.
Així, en la modalitat d’ESO, han obtingut el primer premi en aquest certamen insular els alumnes de 1r C Fernando Marquès Bagur i Borja Llufriu Torres, autors de la llegenda En Pere des Castellà. Han quedat finalistes els alumnes de 1r B Pere Pons Pascual i Esteve Sánchez Olivé, amb el relat El cavall de pedra.
En la modalitat de batxillerat han obtingut el primer premi Teresa Pons Monjo i Judit Cordón amb la rondalla Les set pistes. El segon premi ha estat per a Albert Muñoz Pérez i Erik Cardona Pons amb la rondalla Na Cristina de son Catlar. I com a finalistes, Maria Pons i Teresa Negrete amb la rondalla En Tomeu i la mania de no fer cas. Tots els alumnes són de 1r Batxillerat C.
El lliurament dels premis va tenir lloc el passat dissabte dia 23 a Maó, dins el marc de la celebració del Dia del Llibre.
Enhorabona a tots els guanyadors i participants en el concurs. Desitjam que aquests premis siguin un estímul per seguir conreant el gust per l’escriptura.

Llegir 1110 vegades Darrera modificació el Dilluns, 02 Mai 2016 08:19

Articles relacionats (per etiqueta)