Divendres, 10 Juny 2016 11:01

Projecte eTwinning

Els alumnes del cicle de grau superior d'Administració i Finances de l'IES M. Àngels Cardona han aconseguit el segell de Qualitat del projecte eTwinning realitzat conjuntament amb el centre BBS Wirtschaft I Ludwigshafen (Alemanya). El projecte té com objectiu millorar la capacitat de l'alumnat per comunicar-se en Anglès en un entorn empresarial. En aquest projecte els alumnes d'ambdós països es comuniquen mitjançant una plataforma online i realitzen activitats conjuntes. Aquest curs el nom del projecte, elegit pels propis alumnes, ha estat: TWO AND A HALF LENGUAS, fa referència als idiomes comuns per comunicar-nos (Anglès i Castellà) però també a la utilització del català i l'alemany. Avui el director ha fet lliurament dels diplomes concedits pel Servei Nacional eTwinning.

Darrera modificació el Divendres, 10 Juny 2016 12:20