Divendres, 17 Juny 2016 10:28

Concurs de Relats Ficcions 2016

Enguany, la vuitena edició de Ficcions, ha comptat amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears; fet que ha contribuït a augmentar la participació dels estudiants de la Comunitat Autònoma: fins a 428 participants en total, dels quals 57 han estat de Menorca. D’aquests, dos grups més d'alumnes han arribat a ser finalistes: el grup Alexgf97 (format per Alejandro González) amb la història Entelèquia i el grup GALETES (format per Lluís Taltavull i Martí Anglada) amb la història Per una bona causa, ambdós grups pertanyents a l’IES Maria Àngels Cardona de Ciutadella.

Ficcions2016
Foto: Josep Bagur/Diari Menorca

L’acte de lliurament dels premis de Menorca del concurs literari Ficcions s'ha celebrat a l’Auditori de Ferreries aquest dimecres 15 de juny i ha comptat amb la presència de la consellera de Transparència, Cultura i Esports del Govern de les Illes Balears, Ruth Mateu, la directora general de Política Lingüística, Marta Fuxà, el conseller de Cultura i Educació del Consell Insular de Menorca, Miquel Àngel Maria Ballester, així com del secretari general de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC), Josep Ritort.

El concurs Ficcions, ‘L’aventura de crear històries’ és una iniciativa de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) per promoure la lectura i l’escriptura en català arreu dels territoris de parla catalana. L’AMIC està formada per més de 260 mitjans de comunicació de Catalunya, Illes Balears, País Valencià i Andorra. En total, la conformen més de 145 mitjans digitals que acumulen més de 7.783.000 usuaris únics, segons dades d’OJD Interactiva.

Darrera modificació el Divendres, 17 Juny 2016 10:35