Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

El Cardona a la mà Destacats

Valorar aquest article
(0 vots)
grup de treball grup de treball

Descarrega't 'App de l'Institut. Es pot instal·lar a qualsevol dispositiu (tauletes tàctils i smartphones) amb el sistema operatiu Android.

Les característiques principals són:

* Web: Accés directe a la pàgina web del centre.

* Aula Virtual: Accés a les aules Moodle.

* Exàmens: Accés als calendaris d'exàmens i lliurament de tasques de cada grup-classe.

* Contacta: Accés a la bústia de suggeriments, queixes i reclamacions (SQR), al correu electrònic de l'equip directiu i al telèfon del centre. També es pot accedir als correus electrònics del professorat.

* Gestib: Accés al programa de Gestió Educativa de la Conselleria d'Educació (per a famílies i professorat).

Aquesta App va ser elaborada pels alumnes de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de primer de Batxillerat durant el curs 2014-2015.

El grup estava format pels alumnes Xavier Moll, Marc Llufriu, Reyes Alo i Maria Teresa Anglada.

qr iesmacardona

Llegir 1135 vegades Darrera modificació el Dissabte, 17 Setembre 2016 14:54