Dilluns, 12 Desembre 2016 11:50

Setmana Europea de la FP

Del 5 al 9 de desembre ha estat la "European Vocational Skills Week". Per tal motiu l'IES M. Àngels Cardona ha volgut participar realitzant unes activitats.

1. Un concurs amb el nom "Quines habilitats necessites per exercir la professió dels teus somnis?" L'objectiu d'aquest concurs era que l'alumnat d'ESO fes una reflexió sobre quina feina li agradaria fer en el futur i així poder ajudar des del centre a realitzar una bona orientació. L'alumnat havia de fer un dibuix, una foto o un collage.
2. Exposició a l'entrada del centre de les 3 famílies professionals que tenim al centre: Transport i manteniment de vehicles, Hoteleria i turisme i Administració.

3. Jornada dia 9 de desembre per a alumnes de tercer i quart d'ESO. S'ha preparat un circuit amb l'objectiu de conèixer de forma pràctica els cicles formatius que tenim al centre:
De grau mitjà: Cuina i gastronomia, Electromecànica de vehicles automòbils, Gestió administrativa i Serveis en restauració.
De grau Superior: Administració i Gestió i Direcció en Cuina
Els alumnes han decorat una galeta de Nadal, han fet un cocktel i han mirat les rodes d'un cotxe entre altes activitats.

hall1hall2

Darrera modificació el Dilluns, 12 Desembre 2016 14:11