Divendres, 20 Gener 2017 13:09

Lliurament premis Balearskills 2016

Ahir, dia 19 de gener, amb el conseller d’Educació i Universitat, Martí Xavier March Cerdà i la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria Alorda, vam participar a l’Acte de Lliurament dels Premis de les Competicions de Formació Professional Balearskills 2016.

La Formació Professional és cabdal per a la millora del model econòmic i la cohesió social de la nostra CCAA. L’any passat moltes persones varen arribar a la nostra comunitat per ocupar llocs de treball per als quals el mercat de les Illes no comptava amb tota la gent preparada que requerien les empreses, aquesta és una circumstància que ens ha de fer reflexionar perquè només amb més formació i especialització aconseguirem millorar i accedir a una major oferta laboral de qualitat.

En reconeixement a l'obtenció del Primer Premi van lliurar un diploma a l'alumne CARLOS PÉREZ BOSSAVY corresponent a l'skill de Tecnologia de l'automòbil i a l'alumna CRISTINA LLORENS MESQUIDA a l'skill de Cuina. Van estar acompanyats dels seus tutors.

Darrera modificació el Divendres, 03 Febrer 2017 11:50