Dijous, 04 Mai 2017 09:19

Lliurament del XV Premi Francesc de Borja Moll de contes i rondalles

Valorar aquest article
(1 Votar)

Com cada any, el nostre centre ha participat al Premi Francesc de Borja Moll de contes i rondalles, el lliurament del qual va tenir lloc el passat dissabte dia 29 d'abril a la Biblioteca Pública de Ferreries, guardó que convoca el Consell Insular de Menorca per promoure la creació literària i la rondallística entre els joves estudiants de Menorca.
Una vegada més els nostres alumnes han estat mereixedors de diferents premis:
Així, en la modalitat de secundària, Paula Botella Contreras i Mariona Pons Pascual, de 1r d'ESO, amb l'obra En Bernat i el violí màgic han resultat guanyadores del 1r premi i Roger Mayans Salord, de 2n d'ESO, amb Sa rondalla de sa felicitat ha obtingut el 2n premi.
En la modalitat de batxillerat, Roser Moll Mascaró, de 1r de batxillerat, amb l'obra En Siset de s’Ullastrar i na Margalideta, ha guanyat el 1r premi; el 2n premi ha recaigut en les alumnes Olga Triay Bagur i Laura Caballero, també de 1r de batxillerat, amb l'obra Sa cova des Enamorats.
En aquest XV Premi Francesc de Borja Moll de contes i rondalles també han estat finalistes les nostres  alumnes de 1r d'ESO M. del Mar Florit Torrico i Àgueda Vivó Pons, amb l'obra Calesmorts, i Ana Serrano i Marta Bosch, de 1r de batxillerat, amb S’any de sa neu.
A l'acte de lliurament del premi el conseller de cultura del CIME va destacar la bona feina de l'IES Maria Àngels Cardona en el foment i en el coneixement de la literatura popular en les activitats lectives del centre i la constància en la participació en aquest concurs, any rere any.
La nostra enhorabona a tots els participants i guanyadors i els encoratjam a continuar gaudint de la lectura i de la creació literària.

FBM

Llegir 826 vegades Darrera modificació el Dijous, 04 Mai 2017 09:24