Dimecres, 10 Mai 2017 09:05

Un Sant Jordi de dalt de tot!!

Valorar aquest article
(0 vots)

El passat dimecres, 12 d'abril, vam celebrar el dia de Sant Jordi un poc avançat degut a les vacances de Setmana Santa. Va ser una diada molt especial, com ho sol ser cada any. Però aquest curs, a més a més va coincidir amb el darrer dia del segon trimestre.

Els alumnes de 3r d'ESO van organitzar, amb l'ajuda dels seus tutors, un berenar solidari i un mercadet de segona mà, que va ser possible gràcies a les aportacions de famílies, professors i alumnes; els beneficis dels quals es van donar a na Joana Torres, en representació de l'associació ASPANOB.

També hi van haver actuacions musicals diverses: una batucada a càrrec d'un grup d'alumnes de Música de 2n d'ESO, una cançó a piano que va tocar en Serguey Bagur, tres temes a veu, piano i violí que van interpretar n'Hector Mañas, na Pilar Serra, na Maria Moll, na Judith Carrasco i n'Alba Benejam. I, per tancar la festa, hi va haver una actuació de rap, a càrrec del grup «Aïllats, el rap de la Roca»

Abans, però, es van donar una sèrie de premis que reconeixen la feina feta pel alumnes, en diferents àmbits.
En primer lloc, es van donar els premis als alumnes més destacats de les Proves Cangur, de matemàtiques. A continuació, els premis del VIIIè concurs Fotofilosofía. També es va premiar al guanyador del torneig de ping-pong. Després, els de la 2a edició del concurs de Cartells per el Foment de la Lectura. I, per acabar, els Premis Talia, de la XXIVa edició del concurs literari del centre.

En definitiva, va ser una diada de Sant Jordi intensa i plena d'il·lusió i d'alegria, que va ser possible gràcies a la col·laboració de tots.

Llegir 990 vegades Darrera modificació el Dimecres, 10 Mai 2017 09:09