Dijous, 11 Mai 2017 12:31

Programa de mobilitat Erasmus+

Dins del programa de mobilitat Erasmus+ FP Euro FP Balears II 2016-1- ESO-1-KA102-024450, dos professors del centre han realitzat dues mobilitats.

En Joan Capó -cap de departament d’Hoteleria- del dia 17 al 21 d’abril va realitzar una visita de seguiment a Marina di Massa (Itàlia) per visitar els alumnes i les empreses on estan realitzant les Formacions en Centres de Treball (FCT).

Na Joana Ruiz -coordinadora de projectes europeus- del dia 3 al 6 de maig va visitar el Salford City College, centre de Formació Professional a Manchester.

Volem donar les gràcies a John M. Barry-Inglis (Curriculum Leader; Hospitality&Culinary Arts), el qual ens va mostrar el centre i les instal·lacions, i ens va explicar com fan les classes.

Amb aquestes mobilitats es creen vincles amb altres centres i empreses de països europeus. La intenció és realitzar col·laboracions que puguin beneficiar els nostres alumnes i aportar, en definitiva, un valor afegit als seus estudis.

Darrera modificació el Dijous, 11 Mai 2017 12:39