Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

Dia d'Internet 2017

Valorar aquest article
(1 Votar)

Els alumnes de Tecnologia Industrial de primer de Batxillerat van assistir als actes del Dia d'Internet 2017 que es van cel·lebrar al CentreBit de Menorca.

Van poder veure una demostració dels usos de drons a Menorca a càrrec de l'empresa AEROFOTU, així com una de vol de drons de competició a càrrec de DRONASKY. També vam poder assistir a una demostració d'impressores 3D i la seva aplicació a la indústria. El ponent, Iker Martínez Eceolaza (antic alumne del nostre centre) de l'empresa SOMNI PROJECT va explicar que actualment és possible treballar per empreses de qualsevol lloc del món, des de Menorca. L'empresa MENORCA3D va assistir també a la taula rodona que es va organitzar.

Finalment, l'advocat Diego Fanjul de FINCH Abogados, va fer una ponència molt interesant sobre el dret a l'oblit a Internet.

Llegir 1313 vegades Darrera modificació el Dijous, 18 Mai 2017 10:47