Divendres, 02 Juny 2017 13:32

Concurs literari Ficcions

En la 9a edició del concurs literari Ficcions, l'Institut M. Àngels Cardona ha tingut quatre grups finalistes entre un total de 2903 participants arreu dels Països Catalans. El lliurament dels premis va tenir lloc el 16 de maig a la seu del Consell Insular de Menorca, en una acte amb l'assistència del director de cultura del CIM, el coordinador del premis i les famílies i professorat dels alumnes finalistes. Les nostre alumnes cursen l'assignatura de Literatura Universal de 1r de Batxillerat. Un dels grups és format per na Sili Coll Marquès i na Roser Moll Mascaró, sota el pseudònim de Rosi. L'altre grup són na Blanca Cano, na Clara Arguimbau Marquès i na Gemma Salord Ferrer, sota el nom de Blagecla. El tercer grup finalista ha estat el format per na Júlia Moll Pons, na Clara Soler Hernando i na Francina Moll Faner, que tenen com a pseudònim Peripatètics. El quart grup finalista ha estat la parella formada per na Marta Bosch Peón i n'Ana Serrano Llorens, sota el nom de Chik. Enhorabona a totes com a finalistes d'honor de Menorca i a la resta de companys participants. Esperem que en les pròximes convocatòries s'animin nous alumnes a participar en aquest concurs literari on-line obert a tots els estudiants de 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Podreu llegir les seves històries en aquest enllaç: http://www.amic.media/continguts/ficcions/?mes=1&id=2642&cam=414

Darrera modificació el Divendres, 02 Juny 2017 13:42