Dimecres, 30 Agost 2017 15:17

Carta inici de curs 2017-2018

Benvolguts alumnes i famílies d'ESO, BATXILLERAT i FORMACIÓ PROFESSIONAL

S'acosta el moment d'iniciar el nou curs. Deixarem enrere el temps de vacances per retrobar els companys i fer noves amistats, per plantejar-nos reptes i esforçar-nos per aconseguir-los i per aprendre uns dels altres. L'equip de l'IES M. Àngels Cardona us dóna la benvinguda i us espera amb il·lusió i amb energies renovades.

Volem saludar molt especialment a tots els alumnes i les famílies que aquest curs 2017-2018 s'incorporen a la nostra comunitat educativa. Gràcies per voler-ne formar part.

Al document adjunt teniu un conjunt d'informacions que seran del vostre interès. Vos demanam que pareu especial atenció a les dates i horaris de les diferents trobades i reunions que es celebraran durant els mesos de setembre i octubre. El nostre projecte necessita de la participació de tots!

Tot esperant que aquest sigui un gran curs, en nom de l'equip directiu us salud i us emplaç a trobar-nos el proper dia 13 de setembre.

La directora,

Maria Josep Rebassa i Giménez

Carta inici de curs (ESO i BATXILLERAT)

Carta inici de curs (FP Bàsica i Cicles Formatius)