Dimarts, 03 Setembre 2019 14:00

Carta inici de curs 2019-2020

Benvolguts alumnes i famílies d'ESO, BATXILLERAT i FORMACIÓ PROFESSIONAL

S'acosta el moment d'iniciar el nou curs. Deixam enrere el temps de vacances per retrobar els companys i fer noves amistats, per plantejar-nos reptes, esforçar-nos per aconseguir-los i per aprendre uns dels altres. L'equip de l'IES M. Àngels Cardona us dona la benvinguda i us espera amb il·lusió i amb energies renovades.

Volem saludar molt especialment a tots els alumnes i les famílies que aquest curs 2019-2020 s'incorporen a la nostra comunitat educativa. Gràcies per voler-ne formar part.

A continuació teniu un conjunt d'informacions que són del vostre interès. Us demanam que pareu especial atenció a les dates i els horaris de les diferents trobades i reunions que se celebraran durant el mes de setembre. El nostre projecte necessita de la participació de tots!

Tot esperant que aquest sigui un gran curs, en nom de l'equip directiu us salud i us emplaç a trobar-nos el proper dia 11 de setembre.

La directora,
Maria Josep Rebassa i Giménez

Carta inici de curs (ESO i BATXILLERAT)

Carta inici de curs (FP Bàsica i Cicles Formatius)