Dijous, 09 Novembre 2017 10:04

El xef Joan Roca visita el nostre centre

Avui matí, dia 9 de novembre, hem rebut la visita del reputat xef gironí Joan Roca. És propietari, juntament amb els seus dos germans, del Celler de Can Roca, restaurant guardonat amb tres estrelles Michelín, i fou distingit el 2016 com a millor cuiner del món.

Ha vingut a conèixer els nostres alumnes i professors del Departament d'Hoteleria i Turisme. La connexió amb tots ells ha estat immediata, segurament pel fet que ell també va estudiar una formació professional de cuina, és actualment professor de cuina amb excedència i han passat pels seus fogons més de dos mil alumnes. Una visita que ha estat ben profitosa i molt inspiradora!

Des d'aquí volem agrair la generositat i l'atenció de Borja Matoses, qui ha permès que es faci aquesta visita, complint així el somni de molts alumnes.

joanroca

Darrera modificació el Dijous, 09 Novembre 2017 18:49