Dilluns, 27 Novembre 2017 17:05

L'IES M. Àngels Cardona diu prou a la violència de gènere!

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència Contra les Dones. A l'entorn d'aquesta data, al nostre centre es desenvolupen tot un seguit d'activitats de sensibilització.

Expo 25N 1

Aquestes són les activitats que realitzam:

- Ambientació de l'entrada del centre: hi ha una performance amb sabates de dona pintades de vermell, per representar les víctimes que pateixen aquesta violència. També hi ha cartells i informacions (amb dades sobre els darrers anys i amb un clar missatge de rebuig: ATUREM LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE).

- Exposició Agraïments a les dones importants de la nostra vida, en la qual han participat alumnes de primer i segon d’ESO (van fer una activitat de gratitud a les sessions del Programa d'Intel·ligència emocional) i els professors que han volgut sumar-s’hi.

- Activitats a les sessions de tutoria:

• els grups de tercer d’ESO fan unes activitats de reflexió sobre els esteriotips i els rols de gènere a partir d'uns curtmetratges.

• a quart d’ESO veuen la pel·lícula Te doy mis ojos i fan unes activitats de reflexió i sensibilització.

Amb aquestes activitats el centre pretén sensibilitzar l'alumnat cap a un camí de convivència i d'igualtat.

Diguem prou a la violència de gènere!

Darrera modificació el Dilluns, 27 Novembre 2017 19:45