Dimecres, 29 Novembre 2017 07:08

Publicació dels relats guanyadors del concurs literari de Coca-Cola

Dilluns, dia 27 de novembre, va tenir lloc a Palma la presentació del llibre que recull els vint-i-quatre relats guanyadors de la 57a edició del Concurs Joves Talents de Relat Breu organitzat per Coca-Cola.

Van assistir a l'acte les guanyadores de la Illes Balears: la nostra alumna MARTA BOSCH PONS, en la modalitat de llengua catalana i Nuria Soler Quesada, del col·legi Jesús Maria, de Palma, en la modalitat de llengua castellana, les quals van anar-hi acompanyades de les seves famílies i el professorat de llengua dels respectius centres.

IMG 20171127 WA0000

Van presentar i liurar la publicació, el director general d'Innovació Educativa, de la Conselleria d'Educació del Govern de les Illes Balears, i el cap de Comunicació de Coca-Cola, els quals van destacar una altra vegada la gran qualitat literària dels relats.

En aquesta ocasió, el llibre ha comptat amb la col·laboració del museu ABC de Dibuix i Il·lustració que ha elegit 24 joves artistes espanyols d'entre 18 i 21 anys per a il·lustrar els relats publicats. Les alumnes, a més de la publicació, van ser obsequiades amb la il·lutració original del seu relat dedicada pel seu autor. La iniciativa d'il·lustrar els relats guanyadors, sens dubte, amplia i afegeix nous valors a aquesta convocatòria, que va comptar en la passada edició amb una participació de més de 13.000 estudiants de 2n d'ESO d'arreu de l'estat espanyol.

Felicitats, MARTA, i que la publicació del teu relat sigui un estímul més per continuar escrivint!

Darrera modificació el Dimecres, 29 Novembre 2017 07:14