Dijous, 21 Desembre 2017 18:31

cream una ONG

Els alumnes d’Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial de 4t d’ESO ens hem engrescat a participar en el projecte educatiu ICAPE, en l’especialitat de Joves Emprenedors Socials, en el qual cream i gestionam la nostra pròpia ONG. Després d’un parell de mesos de feina, ja tenim la Unió d’Alumnes Solidaris (UAS) creada, i estem preparats i il·lusionats per començar a organitzar activitats per finançar el projecte de construcció d’una escola a l'Índia (Dodagatta), gràcies a la coordinació amb la Fundació Vicenç Ferrer.

Foto grup

Volem agrair a na Maria Alemany, la tècnica de sensibilització de la Fundació, i a en Xisco Mercadal Pons, coordinador menorquí d’un dels Centres de Tennis i Educació de la Fundació Vicenç Ferrer d’Anantapur (en col·laboració amb la Fundació Rafa Nadal), que ens hagin visitat per apropar-nos a la realitat d’aquest país. En Xisco ens ha explicat el seu dia a dia allà ressaltant la importància de l’educació i l’esport per aconseguir una societat més justa.

Us anirem informant de les activitats que organitzarem a fi que tots/es pugueu aportar el vostre granet d’arena.

Bones festes i fins prest!

Darrera modificació el Dijous, 21 Desembre 2017 18:47