Dijous, 08 Febrer 2018 06:55

Visita a la planta de Mestral i la Deixalleria de Ciutadella

L'alumnat de segon d'FPB dels mòduls de Manteniment de vehicles (TMV11B) i de Cuina i restauració (HOT11B) han visitat la planta de Mestral i la Deixalleria de Ciutadella dins el marc de la unitat “L'ésser humà i el medi ambient” de l'assignatura de Ciències Aplicades II.

Mestral

A la planta de Mestral l'alumnat ha pogut veure el circuït que segueixen els mobles quan els ciutadans els duen a reciclar, des de que entren a la planta fins que es posen a la venda, tenint en compte el procés de restauració. A part d'això també ha pogut veure en que consisteix el taller de fusteria en el que hi participen joves. Finalment s'ha acabat la visita amb una explicació i diverses reflexions sobre el comerç just, ja que a la botiga de la planta hi ha productes d'aquest tipus.

La visita a la Deixalleria ha constat de dues parts. La primera, una introducció dins l'aula en la que s'ha fet una petita explicació sobre la tipologia de residus que es tracten a les instal·lacions de la Deixalleria, posant especial èmfasi amb aquells residus derivats directament de les rames de mecànica i d'hoteleria. La segona, una visita per les instal·lacions per tal de poder comprovar quina és la gestió real que es fa dels residus.