Dilluns, 12 Febrer 2018 19:24

Guanyadors de la VI Trobada d’empresaula

Els alumnes de segon de grau mitja de Gestió Administrativa han guanyat el concurs de presentació d’empreses simulades en la seva primera vegada que participaven. El premi és un xec per valor de 100.000€ que seran directament ingressats al compte corrent de l’empresa MenorCamp, SCoopS.

Els alumnes de segon de grau superior també hi van participar amb una magnífica actuació que, tot i no haver guanyat, varen deixar molt alt el llistó.

IMG 20180207 WA0013

Aquesta és la foto dels guanyadors representats per (d’esquerra a dreta) Yaiza Izquierdo, Marta Soriano,  Dounia Bertit,  Gemma Marques i la seva professora Cati Moll

La trobada va ser a Barcelona el passat 7 de febrer organitzat per EMPRESAULA de Codegram. Hi van participar 49 centres amb 160 empreses, 950 alumnes i 140 docents de les comunitats autònomes de Catalunya, Illes Balears, Aragó i València, dels nivells de grau mitja i superior de la família de formació professional d’Administració i Gestió.

Durant la jornada els alumnes també van participar al Networking que s’havia organitzat per tal de realitzar accions comercials de compravenda i màrqueting de la seva empresa i els seus productes. L’activitat va ser profitosa per conèixer directament els seus clients i proveïdors amb els quals treballen durant el curs, i aconseguir contractes avantatjosos.

Darrera modificació el Dilluns, 12 Febrer 2018 19:59