Divendres, 23 Març 2018 12:25

Participació a la Fira de la Ciència i la Tècnica

Durant els dies 21 a 24 de febrer es va celebrar al Centre Bit d'Alaior la Fira de la Ciència i la Tècnica, en la qual varen participar com a expositors els alumnes de 1r de batxillerat de Tecnologia Industrial del nostre centre. Aquests alumnes, juntament amb els professors, varen presentar el tema dels plàstics, explicant i demostrant des de les propietats d'aquest material, fins a la producció de porexpan, la creació de peces de plàstic a través de motlles o amb la impressora 3D, i fins i tot, la importància del seu reciclatge (Reduir-Reutilitzar-Reciclar).

Fira ciència II

Cal destacar que la fira va ser un èxit d'assistència, ja que va ser visitada per tots els alumnes de 3r i 4t d'ESO de Menorca durant la setmana, a més de per multitud de públic petit i gran durant el matí de dissabte, dia de portes obertes.

Des del departament de tecnologia volem agrair la gran feina feta per part dels alumnes de 1r de batxillerat de Tecnologia Industrial, per la seva bona disposició i  per explicar perfectament a tots els assistents tots els temes presentats.

Si la Fira ha estat un èxit ha estat gran part gràcies a tots vosaltres. Moltes gràcies!!

Darrera modificació el Divendres, 23 Març 2018 12:55