Dilluns, 09 abril 2018 11:37

Sortida de l'alumnat d'FPB

El passat dimecres 28 de març l'alumnat d'FPB dels mòduls de Manteniment de vehicles (TMV11B) i de Cuina i restauració (HOT11A i HOT11B) van fer una visita per diversos indrets de Ferreries dins els marc de les matèries de comunicació, ciències i tutoria.

IMG 4610

Primer van visitar l'ermita de Son Granot, des d'on es va poder observar tot el paisatge ferrerienc. Aquesta ermita és una petita capella dedicada a la Mare de Déu, construïda l'any 1954 sobre el cim de Sa Rovellada. La pujada va ser aproximadament d'uns 20 minuts. El camí de pujada transcorre per una petita zona boscosa, plena de matolls i on es pot observar el típic color vermellenc de la geologia de Ferreries.

Després també van visitar el Centre de Geologia de Menorca on vam poder veure l'exposció "Paisatge, colors i geologia" amb l'objectiu de poder ser conscients de les principals caracterísitques geològiques de la nostra illa a través dels colors que podem observar quan mirem el paisatge que ens envolta. Al centre també vam poder veure l'exposició "L'evolució geològica de Menorca de 500 milions d'anys" amb l'objectiu de poder tenir un poc més clara quina ha estat l'evolució que geològica de l'illa a través de l'observació de roques i fòssils.