Dijous, 10 Mai 2018 20:54

Visita del portaveu de la Fundació Vicent Ferrer

Dimecres els alumnes socis de la ONG Unió d’Alumnes Solidaris vam rebre la visita de Lancy Dodem. Nascut a Anantapur, l'Índia, va ser apadrinat per Vicent Ferrer i la seva esposa. És considerat el primer nen apadrinat de la Fundació i actualment n'és el portaveu.

Vàrem escoltar la seva història, parlar i dialogar sobre els “intocables” i les castes existents encara avui dia a l’Índia. També vàrem conèixer una mica més com era Vicenç Ferrer i com ha transcendit la seva filosofia. Així mateix, ens va contar les principals diferències que trobà entre Orient i Occident en arribar.

iaee

Algunes de les frases destacades són:

La veritable independència de l’Índia només la tindrem quan una dona pugui tornar a casa seva sola sense que passi res. Aquesta llibertat de les dones l’he vista aquí.

“He vist que aquí la gent té menjar, casa, sostre, ho tenen tot però no somriuen, i això em va xocar.”

“Occident cada vegada cau més en el món material i les persones sembla que estan aquí per guanyar diners i aconseguir coses materials.

“A l’Índia hi ha molta gent que és analfabeta però hi ha molt respecte cap a les altres persones. L’educació depèn del vostre caràcter.

Gràcies per compartir aquesta estona amb nosaltres.

Darrera modificació el Dijous, 10 Mai 2018 21:15