Divendres, 25 Mai 2018 11:38

IES SKILLS CARDONA 2018

Durant el mes de maig s'han duit a terme les Jornades IES Skills Cardona on les 3 famílies professionals del centre han mostrat als alumnes de 3r i 4t d'ESO les competències adquirides per l'alumnat de 1r curs dels cicles formatius que s'imparteixen a l'IES M. Àngels Cardona.

En Serveis en restauració van realitzar activitats demostratives d'habilitats, fent que l'alumnat veiés com es preparen còctels, menjar a la vista del client, fent formes amb els tovallons i practicant el maneig de pinces.

En Cuina i gastronomia van adornar unes galetes de mantega amb un glacejat fet amb blanc d'ou pasteuritzat i sucre.

En Electromecànica de vehicles es van dur a terme dues pràctiques al taller: la primera consistia en la comprovació de nivells i la segona en el desmuntatge de dues rodes d’un cotxe utilitzant la pistola pneumàtica i el seu posterior muntatge.

En Administració van preparar una activitat “Scape Room” en la qual durant 55 minuts els grups formats per quatre alumnes havien d’anar superant diferents proves relacionades en el món empresarial amb l’objectiu de trobar la clau per poder obrir la porta de l’aula.

skills serveisskill cuinaskill mecanicaIES ADMINISTRACIO

Darrera modificació el Divendres, 25 Mai 2018 12:10