Dimarts, 03 Juliol 2018 13:48

XII Convocatòria dels Premis d'Investigació de la UIB

El passat dillluns 4 de juliol va tenir lloc a Palma, la cerimònia de lliurament dels premis de la XII Convocatòria dels Premis d'Investigació de la UIB per a alumnes de batxilerat i cicles formatius de grau superior. En la categoria de treballs col·lectius relacionats amb les arts, humanitats i ciències socials va guanyar el treball Lloc s'Almudaina. Estudi d'una casa rural menorquina realitzat per Marta Bosch Peon i Núria Moll Goulter, alumnes d'Història de l'Art de l'IES M. Àngels Cardona. El premi ha consistit en la matrícula gratuïta del primer curs complet de qualsevol titulació oficial de la Universitat de les Illes Balears per al curs 2018-19. El professor responsable del treball, Santiago Cardona Pons, ha estat premiat amb un val de 300€ per a l'adquisició de llibres, material informàtic o educatiu.

Premiats

Darrera modificació el Dimarts, 03 Juliol 2018 14:05