Divendres, 09 Novembre 2018 18:40

Alumnes de 4t d'ESO han creat una ONG

los ayudantes de menorca IAEE

Els alumnes de 4r ESO van constituir el passat 9 de novembre l’Ong LADM (los ayudantes de Menorca).

Missió (qui som): Som alumnes de 4t ESO de IES Mª Cardona de l’assignatura IAEE i hem fundat una ONG per els fillets i filletes amb discapacitats auditives i de la parla de B.K Samudram (Centre educatiu gestionat per la fundació Vicente Ferrer).

Visió (on volem arribar): Recaptar doblers (com a mínim 500 euros per fillet) per ajudar a que puguin tenir roba, calçat i material escolar.

Valors:

a) Dignitat humana: dret a viure en llibertat i em condicions adequades per a desenvolupar-se com a individus i membres de la seva comunitat.

b) Democràcia i participació: tenint en compte la nostra joventut, volem ser part de la ciutadania activa i per això tots els membres de l’ONG hem de col·laborar en el desenvolupament de l’assemblea i respectant els acords.

c) Resiliència: tenim la capacitat d’adaptació i de resposta, flexibilitat i dinamisme per actuar de manera positiva davant els problemes que puguin sorgir.

d) Respecte: entre nosaltres: escoltant opinions diverses, dialogant, donant la paraula amb ordre, complint els acords i resolent conflictes per garantir una bona convivència. El respecte aplicat també al nostre entorn i al medi ambient.

e) Reflexió crítica: d’una banda no som indiferents al nostre entorn i per això la nostra acció solidària pretén la transformació social. D’altra banda analitzarem les nostres actuacions per a millorar contínuament en el nostre procés d’aprenentatge.

f) Pensament global i acció local: un repte de la nostra ONG és participar en la millora del món amb les nostres petites accions.

El nostre logo representa el fet que ens sentim molt propers a la causa que estem defensant, i que les distancies no constitueixen una barrera ja que creiem formar part d'una única gran comunitat.

Darrera modificació el Divendres, 09 Novembre 2018 18:45
Més en aquesta categoria: « Xerrada de na Maria Bauzà Villalonga