Dilluns, 26 Novembre 2018 17:36

CineTic: Big data i privacitat

cinetic 2

El passat 21 de novembre el grup d'alumne de 4rt que fan TIC i els de 1r Batx que fan TIC o Tecnologia Industrial van assitir a la sessió de CineTic organitzada per el CentreBit. Es tractava d'un format diferent composat per pel·lícula+ponència a on tractar tendències i noves utilitats de la tecnologia amb l'objectiu de fomentar vocacions tecnològiques entre els nostres joves.  La pel·lícula que es va projectar va ser The Circle (2017) i després vem comptar amb Andreu Sansó, Doctor en Economia i Catedràtic de la UIB, que ens va parlar sobre quin és el límit entre la nostra privacitat i les dades personals que manegen les grans companyies tecnològiques.   Es va fer un col·loqui amb tots els assistents i el ponent, també va ser molt interessant el post-col·loqui improvisat que els nostres alumnes de 1r Batx van tenir amb el ponent.
Darrera modificació el Dimecres, 28 Novembre 2018 17:10