Divendres, 14 Desembre 2018 16:34

Lliurament del Premis a l'esforç personal i rendiment acadèmic excel·lent de Primària i de Secundària de Menorca

z1

z2

Aquest dijous, dia 13 de desembre, 43 alumnes de Primària i Secundària de Menorca han rebut els Premis a l'esforç personal i rendiment acadèmic excel·lent de Primària i de Secundària de Menorca del curs 2017/2018, uns premis que tenen com a objectiu principal potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l'esforç personal.

Els alumnes que van fer els estudis d'ESO al nostre centre, Miquel Font, Mar Gomila i Mari Carmen Sánchez, i també les alumnes Estefania Cano, Teresa Cortès i Núria Pons, que actualment hi cursen els estudis de batxillerat, han rebut un diploma i un obsequi per premiar l'esforç personal i rendiment acadèmic excel·lent realitzat al llarg de l'ESO.

Enhorabona a tots!

Darrera modificació el Divendres, 14 Desembre 2018 16:46