Dilluns, 04 Març 2019 18:22

Visita d'un representant de Vicenç Ferrer

4

El passat dimarts 18/02 els alumnes de 4Eso de l’assignatura IAEE , i fundadors de ma ONG EADM (els ajudants de Menorca) van rebre la visita d’un respresentant de la ONG Vicent Ferrer. En Lancy, va ser el primer fillet apadrinat per la fundació a la Índia y ara n’és el portaveu. Ens ha tornat a explicar, des-de una perspectiva molt propera, com es viu a la Índia, les discriminacions que la gent amb discapacitat sufreix en aquest país, i les diferències amb la cultura occidental. Ha sigut una visita molt enriquidora, que els alumnes han rebut amb el màxim interès. Aprofitem l’ocasió per recordar a tota la comunitat educativa i no, que properament començarem amb les activitats destinades a recaptar fons per la nostra causa. Lo primer serà un berenar, seguirà la venda de paperetes pel sorteig d’una panera solidària i acabarem amb el mercat ICAPE el dia 15 de Maig. També volem agrair a totes les empreses i empresaris que estan donant objectes i vals pel sorteig, sense la col·laboració ciudadana l’iniciativa no podria tirar cap endavant. Per últim, agrair a ràdio SER que el dimarts vinent ens entrevistarà per promoure la nostra iniciativa. Penjarem l’enllaç en poder.

Darrera modificació el Dilluns, 04 Març 2019 18:28