Diumenge, 10 Març 2019 20:44

tercer premi del concurs ICAPE Joves Emprenedors Professionals

IMG 0797

El pasat 27 de febrer, un grup de 5 alumnes de segon del Cicle Formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa van guanyar el tercer premi del concurs ICAPE, Joves Emprenedors Professionals que organitza conjuntament la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat i la Conselleria de Treball, Comerç i Industria del Govern Balear.Al llarg del curs, amb l'assignatura Empresa a l'aula, i en grups d'entre 3 i 5 alumnes, s'han preparat 6 projectes a partir d'identificar un problema al qual volien donar solució. D'aquests projectes se'n van seleccionar 2 per participar a la fase final a Palma de Mallorca. Un total de 17 grups de totes les illes (seleccionats d'entre 65 projectes) van presentar la seva idea de negoci al jurat, qui, finalment, va otorgar un acsècits a l'empresa Find Factory de l'IES M. Àngels Cardona.No menys mèrit tenen l'altre equip de l'institut que també i va participar amb l'empresa Online Express. Tanmateix l'enhorabona és per tots els equips que han fet feina durant mesos aprenent com posar en marxa una idea de negoci.