Diumenge, 17 Març 2019 21:13

IMG 20190315 181549

IMG 20190315 180726

12

Entre els dies 14 i 17 de març s'ha desenvolupat el 3r concurs PROTUR CHEF a Sa Coma a l'hotel Biomar Protur Hotel 5*****. El nostre alumne de HOT34B, en Rafael Nadal, natural de Manacor, va ser seleccionat d'entre 70 candidats per a participar com un des 18 semifinalistes d'aquest concurs nacional amb participants de tot el món que cursen estudis de cuina a Espanya. La seva participació va ser molt ovacionada pel públic de l'auditori quan va presentar el seu plat d'arròs davant el jurat. No obstant això, en Rafa no va ser seleccionat per a participar a la final del concurs. Tanmateix, tot el departament d'hoteleria, així com la direcció i tots el membres del claustre de l'IES Mª Àngels Cardona estem molt orgullosos de la seva feina al concurs i l'esforç fet durant les darreres setmanes per preparar-se. Animem a tots els nostres alumnes de cuina i serveis, presents i futurs, a participar en aquests esdeveniments que perduraran en el seu record tal com aquest ho farà en el de Rafa. Moltes felicitats al nostre alumne.

Darrera modificació el Dimecres, 20 Març 2019 16:04