Compra Chromebooks

chromebook2

Divendres, 05 abril 2019 17:23

Projecte TIC a 1r de batxillerat per instal·lar i arreglar els ordinadors del taller de tecnologia

taller1

Els alumnes de TIC de 1r de batxillerat han analitzat, millorat i instal·lat ordinadors als tallers de tecnologia del centre. Com a projecte de classe, han aconseguit posar a punt els 10 ordinadors cedits pel departament d'Administració i reduir-ne el temps d'arrencada de 1'36'' a tan sols 38'', el que suposa una millora del 60% respecte del seu rendiment inicial. Amb la feina de tots, han aconseguit reciclar i donar una segona vida a uns equips ja obsolets, que d'ara endavant seran utilitzats per a incorporar elements de robòtica i de disseny 3D als projectes que es realitzin a les assignatures de Tecnologia. També volem agrair als alumnes de PMAR i FPB de mecànica la seva col·laboració en la restauració de les taules on s'han instal·lat els ordinadors. Moltes gràcies i enhorabona per la feina realitzada.