Dilluns, 25 Novembre 2019 07:25

25N Teatre Fòrum de Violència de Gènere

Els passats dies 18 i 19 de novembre l'alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO van tenir l'oportunitat d'anar al teatre de Sant Miquel a veure el Teatre Fòrum de Violència de Gènere de la companyia Teatre de Xoc. A través de diverses escenes, l'alumnat va poder participar en l'obra, suggerir idees i donar la seva visió de la situació.  Aquesta activitat s'emmarca dins el projecte, que vam presentar i ens van concedir, sobre el desenvolupament d'accions de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista als centres educatius en el marc de la celebració del 25N, DIA INTERNACIONAL PER A L'ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES. La convocatòria per a la participació dels centres educatius en aquest projecte va ser publicada al BOIB de dia 14 de setembre de 2019.
25N II
25N
Més en aquesta categoria: « Cúpules de Leonardo ASSEMBLEA APIMA »