Dilluns, 16 Març 2020 16:27

(0 vots)

27è CONCURS LITERARI TALIA 2020

Bases del concurs

1. L'IES M. Àngels Cardona de Ciutadella convoca el 27è concurs literari Talia de poesia (1r, 2n, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), de relat (2n, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), de diàleg teatral (4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius), d'assaig (Batxillerat i Cicles Formatius) i d'auques (1r d'ESO). I continuam amb la categoria de concurs de relat o poesia per al professorat i personal no docent.

2. El tema de les creacions es concretarà per part del professorat de llengua catalana, castellana i anglesa.

3. El concurs s'adreça a tot l'alumnat, professorat i personal no docent del centre.

4. Cada participant, segons el nivell que cursi, podrà presentar un recull de poemes, un relat curt, un diàleg teatral, un assaig i/o una auca.

5. Els textos seran escrits en català, en castellà o en anglès. Les obres seleccionades de cada grup S'ENVIARAN PER CORREU ELECTRÒNIC, EN FORMATS PDF I ODT, escrites amb lletra Verdana, núm. 11 i espai 1’5. Les obres hauran de dur un títol i aniran signades amb un pseudònim, i en un sobre a part, que donaran al seu professorat de llengües, hi haurà escrit el títol de l'obra, el curs i el nom complet del participant. El nom del participant no podrà aparèixer a l'obra, ni com a títol, ni com a signatura ni com a part del text. L'adreça d'enviament és:

6. Els textos en prosa tindran una extensió màxima de cinc pàgines i mínima de dues. Els reculls de poemes, d'un a tres poemes, han de tenir un mínim de 14 versos i el diàleg teatral un mínim de 3 pàgines.

7. Els treballs hauran de ser inèdits i es podran enviar per correu fins al divendres 27 de març de 2020.

8. S'estableix un primer premi per a cadascuna de les modalitats que s'especifiquen a la base 1. Aquests consistiran en un val que es podrà canviar per llibres o altre material per un valor de 25€.
Per a la categoria de professorat i personal no docent el premi consistirà en un dinar per a 2 persones al restaurant del centre.
Així mateix, el jurat es reserva el dret d'establir els finalistes que consideri oportuns, atesa la qualitat dels textos.

9. El jurat es reserva el dret de declarar desert algun dels premis, si ho considera oportú.

10. El veredicte del jurat –la composició del qual es farà pública en un termini adequat– serà inapel·lable, i la proclamació dels guanyadors tindrà lloc el 23 d'abril de 2020, dia en què celebrarem la diada de Sant Jordi a l'institut.

Ciutadella de Menorca, 24 de gener de 2020
Comissió Lingüística