Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

Concurs Lletres i mots. Final de Ciutadella

Valorar aquest article
(0 vots)
El passat dimarts 20 d’octubre es va celebrar a la Biblioteca Pública de Ciutadella la selecció dels alumnes representants del nostre poble a la final de l’illa del Concurs Lletres i mots. És un concurs per als alumne de 3r d’ESO que consisteix a lletrejar paraules en català i està organizat per la Xarxa de Biblioteques de Menorca. En aquesta selecció hi hem participat dos centres de Ciutadella: el col·legi Sant Francesc de Sales i l’IES M. Àngels Cardona.

Els nostres alumnes participants van superar la final interna en el centre i han estat: Gerard Moll, Maria Moll, Alberto Hernández, Marc Fernández i Soraya Llorens. Com a finalista de Ciutadella ha quedat, juntament amb un alumne del Col·legi Salesià, el nostre alumne de 3r ESO C n’Alberto Hernández.
Volem donar l’enhorabona a tots, i encoratjar-los a mantenir l’interès per les nostres paraules.

La final de l’illa tindrà lloc el dissabte 7 de novembre a les 12:00 a Ciutadella, davant l’Ajuntament, en el marc de la celebració de la Fira del Llibre en Català. Us hi esperam!
PHOTO 2020 10 26 12 24 54 2

PHOTO 2020 10 26 12 24 54