Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

Participem al concurs QuinteQuest

Valorar aquest article
(0 vots)

Aquests dies alguns alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO estan participant al concurs QuinteQuest que organitza l'associació QuinteScience.

Aquest concurs consta de dues fases. A la primera, obligatòria per tothom, l'alumnat és troba dins un scape room on ha resoldre preguntes i reptes de matemàtiques, física i química, biologia i geologia i tecnologia. Els 25 millors grups d'aquesta primera fase passen a la següent fase. La segona fase del concurs consisteix en trobar la millor solució a un cas pràctic.

Dels dos grups que participen del nostre centre només un ha passat a la segona fase. Esperarem amb impaciència els resultats finals.

Per a més informació sobre el concurs, les preguntes, els reptes i tot el que vulgueu saber podeu entrar a la web de QuinteQuest.

IMG_4563.jpeg
Llegir 36 vegades Darrera modificació el Divendres, 04 Desembre 2020 08:22