Oferta formativa FP IES M. Àngels Cardona

Captura de pantalla 2020 07 06 a las 13.50.36

Dilluns, 11 Gener 2021 12:00

Xerrada a càrrec de Joan López Casanovas

Els dies abans de les vacances de Nadal en Joan López Casanovas ha acceptat  una vegada més la nostra convidada per parlar als alumnes de 2n de batxillerat sobre la situació actual de la llengua catalana, un tema d'interès i que forma part del currículum i és pregunta recurrent a les proves PBAU. En Joan López Casanovas representa una veu important en la societat menorquina pel seu compromís social i polític i la seva implicació en la defensa de la nostra llengua i cultura com a eix cohesionador de la comunitat. La xerrada ha estat ben valorada pels alumnes i ben segur que amb les dades i continguts comentats podran aprofundir més en la situació de la nostra llengua en el seu territori històric, situació que es qualifica com d'emergència lingüística davant la qual nosaltres tenim les claus de la solució. Per si és del vostre interès us adjuntam la presentació que va acompanyar la xerrada.

JoanLopez.jpg

Darrera modificació el Dilluns, 11 Gener 2021 13:37